آیت‌الله خاتمی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مقام معظم‌رهبری غبار از چهره حقیقت زدودند/امیدواریم بازخورد نامه تاریخی رهبری بیداری فطرت‌های پاک باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: غبارروبی از چهره حقیقت عنصر اصلی نامه مقام معظم رهبری بود، در این نامه ایشان فطرت‌های جوان را مخاطب قرار داده و فرمودند: اسلام را از چشمه زلال آن بشناسید نه از زاویه تحریک شده و خلاف واقع

عنصر اصلی نامه مقام معظم‌رهبری غبار‌روبی ازچهره حقیقت/مقابله خردورزانه با اسلام‌هراسی کارکرد دیگر این نامه است
"آیت‌الله سید احمد خاتمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، درباره آثار نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهارداشت: مقام معظم رهبری با انتشار این نامه در حقیقت فطرت‌هایی را مورد خطاب قرار داد که هنوز مانند مسن‌تر‌ها دچار فرسودگی نشده‌اند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه واقعیت آن است که جوان درپی حقیقت است و هرکس حقیقت را به جوان نشان دهد، جوان از او پیروی و اطاعت می‌کند، تصریح کرد: از سوی دیگر غوغای رسانه‌ای و جنجال اطلاعاتی در این عرصه سبب شده است که بر چهره حقیقت گرد و غبار نشانده شود و مقام معظم رهبری با این نامه از چهره حقیقت غبارزدایی کردند.  
 
آیت‌الله خاتمی افزود: غبارروبی از چهره حقیقت عنصر اصلی نامه رهبری بود، در این نامه ایشان فطرت‌های جوان را مخاطب قرار داده و فرمودند که اسلام را از چشمه زلال آن بشناسید نه از زاویه تحریک شده و خلاف واقع.  
 
امام‌جمعه موقت تهران در پایان با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری مقابله منطقی و خردورزانه با یک جریان نادرست و غلط بود، اظهار داشت: کسانی که نبض اطلاع رسانی به دستشان است، نمی‌توانند منکر این واقعیت شوند که اکثر رسانه‌های بین المللی از سوی صهیونیست‌ها تغذیه می‌شوند و آن‌ها مدتهاست که اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. لذا  امیدواریم بازخوردهای این نامه تاریخی بیداری فطرت‌های پاک جهان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار