پاتریاک ارامنه جهان گفت: هر کدام از انسان‌ها آزادی بیان داریم اما باید این آزادی در راستای صحیح نه برای توهین و هتک حرمت باشد.

نباید از آزادی بیان برای توهین و هتک حرمت استفاده کنیم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران نرس پتروس نوزدهم پاتریاک ارامنه جهان در نشست نفی توهین به ادیان و مقدسات که در هتل بزرگ تهران برگزار شد، اظهار داشت: هر کدام از انسان‌ها آزادی بیان داریم، اما باید این آزادی در راستای صحیح نه برای توهین و هتک حرمت باشد.
 
وی ادامه داد: اتفاقاتی که یک هفته پیش افتاد بسیار متأثرکننده بود و این واقعاً تأسف‌آور بوده و ما باید عشق به هم‌نوع و ایمان به خدا را گسترش دهیم.
 
پاتریاک ارامنه جهان در پایان با اشاره به توهین نشریه شارلی ابدو به مسیحیان و حضرت مریم و پاپ، خاطرنشان کرد: به نظر من اگر کسی درباره این شیطنت‌ها مقابله نکند، همسو با آن‌هاست و ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم.

نرس پتروس نوزدهم پاتریاک ارامنه جهان در حاشیه نشست نفی ادیان که در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این جا جمع شدیم تا در رابطه با کاریکاتوری که کشیده شده، صحبت و آن را محکوم کنیم.
 
وی ادامه داد: خداوند به ما آزادی داده و آزادی که از خدا گرفتیم باید در راه صحیح و خدمت به خدا استفاده شود، نه در راه خلاف.
 
پاتریک ارامنه کاتولیک جهان در پایان با اشاره به این که ما مسیحیان این کاریکاتور را محکوم می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آزادی بیان خوب است به شرطی که از حدود خود تجاوز نکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار