عضو کمسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: برای کاهش ازدحام خودروها در سطح شهر تهران هوشمندسازی سامانه کنترل ترافیک از تقاطع‌های پر تردد آغاز می‌شود.

اسماعیل دوستی، عضو کمسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درباره هوشمندسازی سامانه کنترل ترافیک شهر تهران اظهار کرد: هوشمندسازی سامانه کنترل ترافیک در شهر تهران باید برای کاهش ازدحام خودرو در سطح شهر تا جایی پیشرفت داشته باشد که روش‌های الکترونیکی جایگزین روش‌های سنتی و حضور ماموران راهنمایی و رانندگی شود و با کلان شهرهای دنیا به رقابت بپردازند البته با تحضیل بودجه پایدار از طرف شورای شهر تهران به معاونت ترافیکی شهر تهران زیر ساخت‌های لازم برای تحقق این امر از شریان‌های اصلی و تقاطع‌های پر تردد شروع شده است و امید است تا سال‌های آتی در این زمینه پیشرفت مناسبی دیده شود.

وی ادامه داد: با وجود اختلاف نظر در خصوص انتخاب مجری و نناظر بر امر انتخاب شورایاری‌ها بهتر است زمان برگزاری انتخابات به نهم اردیبهشت موکول شود، چرا که ستاد شورا یاری‌ها به عنوان همیار شورای شهر تهران  شناخته شده و ورود نمایندگان مجلس می‌تواند ستاد‌های شورایاری را از حالت اجتماعی به سیاسی سوق دهد.

دوستی در پایان گفت: با تایید اعضای شورای شهر در صحن علنی، شهرداری برگزار کننده انتخابات و شورا شهر تهران ناظر بر این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ازدحام ، ترافیک ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار