مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اصلاح رابطه بانک با بنگاه‌ها در دستور کار دولت/ 3 دهه تحریم نتوانست ایران را منزوی کند ، تحریم‌ها مانع پیبشرفت پتروشیمی نیست / واحد تولید اتان و گاز مایع پارس جنوبی سال آینده در مدار سرویس ، آینده اقتصادی کشور نباید به تغییر قیمت نفت گره بخورد/ تأمین منابع مالی کشور از طریق سرمایه‌گذاری‌های خارجی و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

شدید ترین ضربه خصوصی‌سازی نامطلوب به بدنه صنعت پتروشیمی / خط اتیلن غرب تا میاندوآب تا پایان سال آماده بهره‌برداری است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/29/2891601_276.jpg

شعری‌مقدم گفت:در حال حاضر 60 میلیون تن ظرفیتی که در سه مرحله ایجاد شده بود کلا به بخش خصوصی واگذار شده است بدون اینکه منبع قابل توجهی برای شرکت صنایع پتروشیمی باقی بماند ولی بدهی‌های آنها از بابت وام‌های ارزی که گرفته شده به عهده این شرکت است که باید آنها را از شرکت‌ها اخذ و به فاینانس‌ها پرداخت نماید.

اصلاح رابطه بانک با بنگاه‌ها در دستور کار دولت/ 3 دهه تحریم نتوانست ایران را منزوی کند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اصلاح رابطه بانک با بنگاه دردستور کار دولت قرار گرفته چرا که بانک‌ها باید با بنگاه‌های تولیدی رابطه بنگاه بنگاه داشته باشند تا بساط رانت و فساد و فرار از نظارت برچیده شود.

تحریم‌ها مانع پیبشرفت پتروشیمی نیست / واحد تولید اتان و گاز مایع پارس جنوبی سال آینده در مدار سرویس
 زنگنه گفت: تحریم‌ها هیچ مانعی بر پیشرفت صنعت پتروشیمی کشور ایجاد نکرده بلکه عامل اصلی کندی این صنعت در توسعه بی‌تدبیری مسئولان صنعت پتروشیمی است.

صادرات 13 میلیارد دلار انواع محصولات پتروشیمی در سال 93/ایران و چین در جاسک شهرک صنعتی می‌سازند

 وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش پنجاهمین سالگرد صنعت پتروشیمی، گفت: از سال 68 تا به امروز تولید محصولات پتروشیمی سالانه 22 درصد رشد داشته به طوری که میزان صادرات نیز به رشد 38 درصدی رسیده است.

ایران از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه است/ جذب 1000 میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور

 رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری باید در اولویت‌های هر کشور قرار گیرد گفت: سرمایه‌گذاری در اقتصاد نقش اساسی را در همه شاخصه‌ها دارد و کشوری که سرمایه‌گذاری در آن شکل نگیرد آتیه‌اش زیر سوال می‌رود و به خطر می‌افتد.

شاخص فرابورس با 729 واحد افت به ارتفاع 729.20 واحد رسید

امروز دوشنبه 29 دی ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 64 هزار و 193 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد و 382 میلیون و 821 هزار ریال در 14 هزار و 776 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

دماسنج شاخص 484 واحد افت کرد
 امروز دوشنبه 29 دی ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 423 هزار و 154 سهم اوراق بهادرا به ارزش 750 میلیارد و 382 میلیون ریال در 34هزار و 132 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

تنوع محصولات سایپا توسعه بازار را در پی دارد
برنامه ریزی در فروش می تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد که این روند باعث رونق گرفتن فروش گروه خودرو سازی سایپا و نمایندگی های فروش خواهد شد.

آینده اقتصادی کشور نباید به تغییر قیمت نفت گره بخورد/ تأمین منابع مالی کشور از طریق سرمایه‌گذاری‌های خارجی
خزایی با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور گفت: این امر یک ضرورت ملی است و از مهم‌ترین دلایل آن قطع وابستگی به درآمدهای نفتی است چرا که آینده اقتصادی و سیاسی کشور نباید به تغییر قیمت نفت گره زده شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار