در سه مرحله عمليات ويژه مقدار 242 كيلو و 350 كيلو گرم ترياك و حشيش كشف شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سرهنگ" حسين حسين زاده" جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: ماموران يگان تكاوري اين فرماندهي حين گشت زني هاي هدفمند خود در مناطق صعب العبور و بيابان هاي شرق اصفهان به يك دستگاه خودروي پژو 405 كه در حال تردد به صورت خلاف جهت بود مشكوك شده و به آن دستور ايست دادند.

وي افزود: خودروي مذكور بدون توجه به دستور توقف ماموران به حركت خود ادامه داد كه در اين لحظه ماموران با استفاده از قانون بكارگيري سلاح به سمت خودرو تيراندازي كرده و آن را متوقف كردند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: در اين عمليات دو قاچاقچي حرفه اي و سابقه دار دستگير و مقدار183 كيلوگرم حشيش و 9 كيلو و 750 گرم ترياك كشف شد.

سرهنگ حسين زاده همچنين از توقيف دو محموله مواد مخدر ديگر توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان نايين خبر داد و گفت: در اين زمينه يك دستگاه كشنده ايويكو و يك دستگاه كاميون بنز توقيف و مقدار 49 كيلو و 600 گرم ترياك كشف و دو قاچاقچي نيز دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه محموله هاي كشف شده در حال انتقال به سمت تهران بودند،افزود:تمامي متهمان دستگير شده در اين سه عمليات جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.