احمد الحسن سرمربی تیم فوتبال فلسطین می‌گوید علی رغم محرومان زیاد،تیمش برای دیدار به اردن آماده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال فلسطین در دومین دیدارش در گروه D رقابت‌های جام ملتهای آسیا فردا به مصاف تیم ملی اردن خواهد رفت.

الحسن سرمربی فلسطین می‌گوید علی رغم محرومان زیاد تیمش برای بازی مقابل اردن آماده است.

وی در این خصوص گفت:در تیممان مشکلاتی از جمله مصدومان و بازیکنانی که کارت دریافت کرده‌اند،را داریم. اما علی رغم تمام این مشکلات برای بازی مقابل اردن آماده‌ایم. ما دو بازیکن کمتر در اختیار داریم اما من مطمئن هستم بازیکنانی که در تیم هستند بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت. در این دیدار احمد را به دلیل 2 اخراج در بازی نخست در اختیار نداریم و الکیس هم به دلیل مصدومیت غایت است.

وی در ادامه افزود:دو تیم به دلیل اینکه بازی اولشان را واگذار کرده‌اند در این دیدار به دنبال پیروزی هستند.برد در این دیدار سرنوشت ساز است. هر تیمی که 3 امتیاز را بدست آورد شانس صعود به دور بعد را دارد. ما در بازی باقیمانده تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.
می‌دانیم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آسیا می‌باشد آنها در پنج دوره جام جهانی حضور داشتند و بازیکنان بسیار حرفه‌ای در اختیار دارند. ما از بازی مقابل آنها تجربه‌های زیادی بدست آوردیم. یاد گرفتیم در مقابل چنین تیم‌هایی چگونه بازی کنیم.

انتهای پیام/  

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار