هاشم بیک زاده جزو نفراتی است که نمی تواند تیم ملی را در بازی های آسیایی همراهی کند اما این بازیکن در کنار ملی پوشان مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکن استقلال که توسط مسئولان این تیم به تهران فراخوانده شد تا در کنار اعضای تیم استقلال تحت درمان قرار بگیرد حضور در کنار ملی پوشان و کیروش را ترجیح داد و در کنار اعضای تیم ملی ماند و قصد برگشت نیز ندارد.

گفتنی است این بازیکن قصد بازگشت نیز ندارد و می خواهد در کنار تیم ملی بماند و آنها را یاری کند و این در حالی است که عنوام می شد این بازیکن نمی تواند از این پس استقلال را همراهی کند اما عنوان شده عمل دست وی کاملا موفقیت آمیز بوده و این هافبک می تواند زودتر از موعد اعلام شده در تمرینات حضور یابد و حتی استقلال را نیز همراهی کند.

شایان ذکر است این بازیکن بازی های آسیایی را از دست داد اما از سوی مسئولان تیم ملی اعلام شده است که استقلالی
‌ها نگران این بازیکن نباشند زیرا وی خود را به بازیهای این تیم می رساند تا مسوولان این تیم تیم ملی را مقصر ندادند و از موضع گیری علیه تیم ملی دست بردارند زیرا این بازیکن به بازی های استقلال می رسد.

شنیده می شود بازیکن مصدوم تیم ملی تا زمان بازی های تیم ملی در کنار اعضا می ماند و سرمربی تیم نیز مخالفتی با این اتفاق ندارد و بیک زاده نیز در کنار ملی پوشان درمان می شود تا با اوضاع خوب بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار