پس از جلسه با کفاشیان و تاج؛

کی روش کارش را از امروز شروع می کند

سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از توافق با کفاشیان از دقایقی دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد، این در حالیست که مهدی تاج نیز به جمع دو نفره رئیس فدراسیون فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی پس از دقایقی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از اروپا همراه با تیم ملی و نشستن پای میز مذاکرات مجدد برای ماندگاری در ایران، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان با مسئولان فدراسیون فوتبال از دقایقی دیگر کار خود را آغاز می کند.

او با حضور در کمپ تیم های ملی رسما دوباره فعالیتش را از سر می گیرد.

کی روش کارش را از امروز شروع می کند

**کفاشیان: کی روش می‌ماند/قرعه برای تیم اول آسیا فرقی ندارد

علی کفاشیان پس از جلسه هم‌اندیشی مدیران لیگ برتری با سازمان لیگ گفت: با توجه به تفاهمی که در جلسه با کی‌روش و حضور نماینده وزارت ورزش برقرار شد قرار است کی‌روش با ارائه برنامه‌های خود و یک برنامه‌ریزی کامل به کار خود ادامه دهد و برنامه‌های تیم ملی را جلو ببرد. بعد از برگزاری قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا قرار است جواد نکونام به عنوان عضو کادر فنی به تیم ملی اضافه شود، خاطرنشان کرد: اینکه چه کسانی به کادر فنی اضافه می‌شوند از اختیارات کی‌روش است و اما نکونام در حال بازی کردن است و اگر بخواهد مربی شود کی‌روش باید در مورد این مسئله نظر بدهد اما باید بگویم نکونام فرد ارزشمندی است و اگر زمانی بخواهد حرفه مربیگری را شروع کند از او استقبال خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که حسنی‌خو اعلام کرده برای تعامل با کی‌روش وارد جلسه شده و آیا بین فدراسیون و کی‌روش تعامل وجود نداشته که او برای این کار به جلسات آمد، خاطرنشان کرد: باید بگویم تعامل با کی‌روش صد در صد بوده و قرار است سرپرستی را که بتواند ارتباطات لازم را بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال به وجود می‌آورد را انتخاب کنیم تا کی‌روش دغدغه نداشته باشد. سرپرست را با تایید وزارت ورزش به کار می‌گیریم تا از طریق سرپرست خواسته‌های کی‌روش عملی شود.

کفاشیان در ارتباط با اینکه آیا او سرپرست را انتخاب می‌کند یا کی‌روش، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال تعیین کننده سرپرست تیم ملی خواهد بود و با هماهنگی‌هایی که با وززارت ورزش و جوانان انجام خواهیم داد سرپرست را انتخاب می‌کنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است قرارداد جدیدی با کی‌روش ببندند، یادآور شد: قرارداد کی‌‌روش همان قرارداد قبلی خواهد بود و تنها تغییری که قرار است در آن رخ دهد این است که حمایت مادی و معنوی وزارت ورزش از کی‌روش صورت بگیرد.

کی‌روش کارش را از امروز شروع می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: طرح جدید قرارداد کادر فنی تیم‌های ملی پایه از سوی کمیته جوانان طراحی شده است. قبلا این قرارداد 3-4 صفحه بود اما اکنون 10 صفحه‌ای شده و مسائل زیادی به آن افزوده شده البته ما حق‌الزحمه کادر فنی را از روزی که کارشان را آغاز کردند پرداخت می‌کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه آیا از دفتر ریاست جمهوری درخواست شده کی‌روش در تیم ملی بماند، عنوان کرد: هیچ کسی در این ارتباط با ما تماسی نداشته است. کار ما با کی‌روش تمام شده که وزارت ورزش وارد این موضوع شد و در جلسه 7 ساعته‌ای که با وزارت ورزش داشتیم آنها حمایت مادی و معنوی خود را اعلام کردند و کی‌روش هم تغییر موضع داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: حضور هواداران خانم در سطح سالن‌های ورزشی در حال اجرا است اما هنوز برای اینکه حضور بانوان در استادیوم فوتبال تحقق یابد هیچ تصمیم و نظری گرفته نشده است.

وی در مورد وضعیت مهرداد پولادی گفت: فکر می‌کنم پولادی بعد از بازی با قطر باید بیاید و تکلیف خود را روشن کند تا بتواند در خدمت تیم ملی قرار بگیرد و ما نیز در خصوص این مسئله کمک‌های لازم را به وی انجام خواهیم داد.

کفاشیان در مورد دیدار با ژاپن گفت: در حال مذاکره هستیم تا این بازی برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مجمع‌های فدارسیون فوتبال تصریح کرد: قرار است در سال جاری 3 مجمع داشته باشیم  و باید 2 انتخابات انجام دهیم. در حال تهیه گزارش‌های نهایی هستیم تا شرایط برای برگزاری مجامع اتفاق بیفتد. یک مجمع 

به احتمال زیاد در مهر و آبان خواهیم داشت و مجمع آخر، اسفند ماه برگزار می‌شود.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که چه دلیلی باعث شد نگاه وزارت ورزش در ارتباط با کارلوس کی‌روش تغییر کند، گفت: این تغییر نگاه خواسته مردم بود. وقتی خواست مردم به مسئولان رسید آنها هم نظرشان به ماندن کی‌روش شد.

رییس فدراسیون فوتبال بعد از مشخص شدن حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا گفت: قرعه برای تیم ملی فوتبال ایران که تیم اول آسیا است، فرقی نمی کرد.
علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: ایران تیم اول آسیا است و هر قرعه ای هم به نام در می آمد برایمان فرقی نمی کرد و باید کار خود را انجام می دایدم و حالا هم فکر میکنم در قرعه مناسبی قرار گرفته ایم.

کی‌روش کارش را از امروز شروع می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات پیش آمده در بازی پرسپولیس و النصر عربستان افزود: نمی‌دانم چرا مسئولان عربستان این حرف را زده اند ولی این صحبت کاملا بی‌ربط است و مهمترین مسئله این بود که این بازی یکی از بهترین بازی‌های اخیر ایران و پرسپولیس بود و فوتبال ایران را تا زنده کرد.

وی در مورد دیدار مقابل بارسلونا عنوان کرد: قرار نیست بازی دوستانه‌ای با بارسلونا انجام دهیم. کی‌روش نمی‌خواهد بازی دوستانه با تیم باشگاهی داشته باشد.

کی روش کارش را از امروز شروع می کند


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال ، ایران ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار