بالاخره پس از کش و قوس های فراوان کارلوس کی روش مثل بچه های لجباز حرفش را به کرسی نشاند و رنگ حتی نماینده وزیر را هم تغییر داد.

گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، جلسه اخیر کی روش و کفاشیان با حضور نماینده وزرات ورزش برگزار شد و در پایان جلسه همه چی آروم و بی سر و صدا به پایان رسید و کی روش کماکان به کار خود ادامه می دهد و تنها سود این کشمکش فقط ناز و ادای کی روش بود که علی رغم پولی که بابت سرمرییگری دریافت می کند بعضی وقتها نمک فوتبال ایرانی با مدیریت کفاشیان می شود .

در تمام طول مدت حضور کی روش در تیم ملی ،مثل بچه های لوس و ننر هر چه خواست در اختیارش گذاشتند و باز هم زیاده خواهی کرد و وزارت ورزش و جوانان هم که انگ مخالفت با کی روش به آن خورده بود این بار پا به عرصه گذاشت ولی دست آخر نه تنها حرف کی روش به کرسی نشست بلکه اینبار نماینده وزارت ورزش در مقام دفاع از کی روش مخالفان را تهدید به رفتن از فدراسیون کرد .

تازه پی بردیم بیچاره علی کفاشیان در این چند سال چرا دل به دل کی روش داده بود شاید این مربی با طعم پرتغال مهره مار دارد که وزارت هم قید رفتنش را زد و هم سو با آقای رییس خوش خنده فوتبال از وی حمایت کرد .

ما هم تصمیم گرفتیم از این پس بیشتر از کی روش حمایت کنیم اما نگرانیم که این بچه لوس وقتی به کشورش برگردد همه را عاصی می کند چرا که تربیت فوتبال ایرانی برای وی توقعات زیادی  و البته تبعات بیشتر به همراه خواهد داشت که در آینده  بر روحیات وی تاثیر می گذارد.

کی روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است و ما وظیفه داریم از تیم ملی حمایت کنیم و کی روش هم جزئی از تیم ملی است اما امان از این بچه های لوس و ننر و زیاده خواه ...

در بحث تدارکات تیم ملی ایرادی به کی روش وارد نیست اما اگر در مسائلی که به وی ارتباط ندارد دخالت نکند به طور حتم در ایران دوست داشتنی خواهد ماند کارلوس تا پایان قرار داد یک ایرانی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش ، ایران ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
خوب چشمانتان را باز کنید و ببینید ژاپن و کره و استرالیا و قطرو... با کدام کشورها بازیهای تدارکاتی داشتند و ما با چه تیم هایی .خدا را شکر فلسطین و کویت هم حاضر به مسابقه با ما نشدند.آیا تقاضای بازهای تدارکاتی با تیم های خوب دنیا لوس بازی است؟ آیا اینکه میگوید در کار تیم ملی دخالت بیجا نکنید و یا جلوی روابط ایستاده و اهل باند بازی نیست را لوس بازی و لج بازی میدانید ؟همین طرز تفکرات و باند بازیهای شماست که چهل سال است به المپیک راه پیدا نکرده و در سطح باشگاههای آسیا حرفی برای گفتن نداشته و در فدراسیون فوتبال آسیا جایگاه خود را از دست داده و جلوی تیم هایی مثل قطر و بحرین و چین و...که مقابل تیم ملی ب ایران کم می آوردندحالا با هزار اما و اگر بازی میکنیم .اگر کی روش لوس و لجباز است باید دست تمام لوس ها و لج بازها را بوسید .
Iran (Islamic Republic of)
عابد
۰۱:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام. فکر نمی کنید دیگر زمان کارشکنی و اظهار نظرهای مغرضانه تمام شده و به جای منافع شخصی باید به منافع ملی فکر کنیم و به شعور مردم احترام بگذاریم. ضمناً استفاده از الفاظ زننده و توهین آمیز بیشتر حاکی از عصبانیت شخصیه و این طور تلقی میشه که در اجرای یک توطئه ناکام ماندید
آخرین اخبار