رییس جمعیت هلال احمر اشنویه گفت: امدادگران پایگاه جاده ای شهید نعمتی جمعیت هلال احمر این شهرستان، 65 نفر از مسافران گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، فخرالدین مامعلی افزود: بر اثر بارش برف و کولاک شدید چند روز اخیر در محورهای مواصلاتی اشنویه به ویژه در گردنه 'گرده کاشان' 25 خودرو هنگام تردد در این مسیر گرفتار شده بودند.

وی اضافه کرد: امدادگران این پایگاه جاده ای باحضور به موقع خود درمحل باراهنمایی رانندگان و نصب زنجیر چرخ و فعالیت های امدادی دیگر این خودروها و سرنشینان آنها را نجات دادند.

وی اظهار کرد: مسافران دو خودرو نیز به دلیل نقص فنی نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند و به صورت موقت در پایگاه امداد جاده ای اسکان داده شدند.

وی از شهروندان خواست هنگام تردد در جاده های کوهستانی وسیله نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی لازم از جمله زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و سوخت کافی مجهز کنند.

مامعلی افزود: چهار نفر امدادگر با یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد جاده ای شبانه روزی شهید نعمتی جمعیت هلال احمر اشنویه در 23 کیلومتری محور اشنویه به ارومیه به مسافران این محور خدمات امدادی ارائه می دهند.

رییس جمعیت هلال احمر اشنویه گفت: امدادگران و داوطلبان این جمعیت از آمادگی لازم برای انجام هر گونه فعالیت عملیاتی و پشتیبانی امداد و نجات در آذربایجان غربی و سایر استان ها برخوردار هستند.

ورود یک سامانه بارش زا به آذربایجان غربی موجب بارش برف در بیشتر شهرستان های آذربایجان غربی و محورهای مواصلاتی آن شده است .

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، برف ، کولاک ، مسافر ، اشنویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.