مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزیر امورخارجه قبرس با "ظریف" دیدار کرد ، ارجاع نحوه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به کمیسیون مشترک ، مخدوش‌شدن ادعای نفوذناپذیری صهیونیست‌ها با پهپاد حزب‌الله/ ماجرای هواپیمای "سسنا"/ تأمین بازدارندگی لازم در دفاع هوایی ایران و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه " سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

مخدوش‌شدن ادعای نفوذناپذیری صهیونیست‌ها با پهپاد حزب‌الله/ ماجرای هواپیمای "سسنا"/ تأمین بازدارندگی لازم در دفاع هوایی ایران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/19/2868374_716.jpg

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نهاجا گفت: صهیونیست‌ها مدعی‌اند که گنبد آهنین ساخته‌اند و می‌بینیم پهپاد حزب‌الله توان هوایی و ادعای نفوذناپذیری آسمان مناطق اشغالی صهیونیست‌ها را مخدوش کرد.

آیا نمایندگی بیش از دو دوره در مجلس ممنوع می‌شود؟
 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تهیه طرحی در مجلس شورای اسلامی‌ هستند که بر اساس این طرح قرار است، هر فرد بیش از دو دوره متوالی مجوز حضور در مجلس شورای اسلامی را نداشته باشد.

هدف اجتماع علمای اسلام؛ تشخیص چالش‌ها و ارائه راهکار مطلوب برای معالجه و پیدا کردن رویه واحد
 رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: در تجمعی مانند "کنفرانس وحدت اسلامی"، تشخیص چالش‌ها، خطرها و ارائه راهکارهای مطلوب برای معالجه و پیدا کردن رویه واحد از اهداف اصلی است.

تحرکات داعش تمام جهان را تهدید می‌کند/ تاکید بر نقش کلیدی ایران برای ایجاد امنیت و صلح در منطقه
وزیر خارجه قبرس گفت: تحرکات داعش منطقه و جهان را مورد تهدید قرار داده و باید راهکار مقابله با‌ آن‌ها پیدا شود که ایران می‌تواند یک نقش کلیدی برای ایجاد امنیت و صلح در منطقه ایفا کند.

آفت‌های کلامی منشاء عقب‌ماندگی کشور است/ شعار مبارزه با فساد گوش مردم را پرکرده است
نماینده شبستر گفت: آفت‌هایی که می‌تواند منشا تباهی و عقب ماندگی باشد آفت‌های کلامی است مانند دروغ، غیبت، تهمت‌های بی‌اساس و تمسخر کردن‌ها و وعده‌های بی‌اساس و شعارهایی که هیچ اقدام عملی در پی نداشته باشد.

وزیر امورخارجه قبرس با "ظریف" دیدار کرد

دقایقی پیش، ایوانیس کاسولیدیس" با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار کرد.

نطق جنجالی مطهری و واکنش تند نمایندگان/ شعار مرگ بر فتنه‌گر و منافق در صحن علنی
نمایندگان مجلس در واکنش به نطق میان دستور علی مطهری با تجمع مقابل جایگاه ناطقان شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق سردادند.

ارجاع نحوه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به کمیسیون مشترک
نمایندگان در جلسه علنی امروز مدت زمان پاسخ تغییر کاربری که مورد توجه ماده الحاقی 19 لایحه رفع موانع تولید بود را به کمیسیون مشترک ارجاع دادند.

پ
 همایش بسیج و رسانه یادبود شهدای رسانه روز سه شنبه ۲۳ دی‌ماه با سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.