سرخپوشان درباره نخستین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا چه می‌گویند؟

بازیکنان سابق و فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی تیم ملی فوتبال مقابل بحرین در جام ملتهای 2015 استرالیا مطالبی عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نخستین دیدار تیم ملی در جام ملتهای آسیا مقابل بحرین بهانه‌ای شد تا نقطه نظرات بازیکنان سابق و فعلی سرخپوشان را جویا شویم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
 
***مهدوی کیا: تساوی برای بحرین به اندزه سه امتیاز شیرین است/ کی‌روش برگ برنده تم ملی است

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در خصوص بازی تیم ملی فوتبال مقابل بحرین گفت: من سالها با پیراهن تیم ملی مقابل بحرین بازی کردم.
مهدی مهدوی کیا در ادامه بیان کرد: تیم بحرین سبک خاص خود را دارد. برای این تیم تساوی مقابل ایران به شیرینی سه امتیاز می‌ماند، آنها دست به هرکاری می‌زنند تا ایران نتیجه نگیرد.

مهدوی‌کیا عنوان کرد: با این حال همه از ایران به عنوان یک مدعی قهرمانی نام می‌برند و توقع قهرمانی دارند. امیدوارم بازی فردا بازیکنان قدر تک تک موقعیتها را بدانند و همانند یک مدعی قهرمانی به میدان بروند و از هیچ فرصتی گذشت نکنند.

مهدوی‌کیا در پایان خاطر نشان کرد: کارلوس کی‌روسش برگ برنده تیم است و کی‌روش با تجربه‌ای که دارد به خوبی از پس کار برمی‌آید و شک ندارم اگر بازیکنان قدر خود و موقعیتها را بدانند مقتدرانه مقابل بحرین پیروز خواهیم شد.

***عابدزاده: بحرین گربه سیاه ایران محسوب می‌شود

گلر افسانه‌ای تیم ملی در آستانه بازی تیم ملی مقابل بحرین گفت: فوتبال بحرین برای ما ایرانیها فوتبالی آشناست، چرا که سالها و بارها با این تیم بازی کردیم.

احمد رضا عابدزاده درادامه عنوان کرد: به هر حال همه آن بازی‌ها نشان می‌دهد که بحرین تیمی است که مساوی برایش برد است و مدام وقت کشی می‌کند و فوتبال کثیفی ارائه می‌دهد تا به نتیجه برسد.

عابدزاده بیان کرد: بازیکنان ما بارها با تیم بحرین بازی کردند و از روش آنها به خوبی آگاه هستند. مطمئن هستم تیم ملی با یک نتیجه قانع و پیروزی شیرین نمی‌گذارد که بحرینی‌ها دست به حرکات زشت بزنند.

وی درباره اینکه همگان ادعا میکنند که بحرین گربه سیاه فوتبال ایران است، تصریح کرد کدام گربه سیاه، بحرین در حدی نیست که بتواند ما را دچار مشکل کند و در اندازه‌ای نیست که بخواهیم این تیم را در مقابل خود حریف صاحب نامی بدانیم.

عابدزاده تصریح کرد: فاصله فوتبال ما با بحرین همان شش گلی است که در آزادی به آنها زدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بازیکنان در بازی با بحرین کمی دقت کنند و برشانش نباشیم به راحتی می‌توانیم این تیم را از پیش برداریم.

*** محمد نوری: از کی روش دلگیرم اما موفقیت تیم ملی برایم مهم است

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی تیم ملی مقابل بحرین گفت: از کی‌روش دلگیرم اما موفقیت تیم ملی برایم مهم است.

محمد نوری توسط  کی روش از تیم ملی کنار گذاشته شد و جام ملتها را از دست داد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بحرین تیم خطرناک در آسیا است و هرگز بازیکنان تیم و ملی نباید به پیروزی 6 بر 0 مقابل این تیم عربی  توجه کنند.

نوری در ادامه عنوان کرد: بحرین همانند سایر کشورهای عربی فوتبال بازی می‌کند، که فوتبالی آزار دهنده است اما حریف بحرین تیم ملی ایران است که مدعی بلامنازع قهرمانی است.

وی عنوان کرد: بازیکنان تمامی خواسته‌های مربیان را باید اجرا کنند و بدانند که نماینده ایران هستند. مطمئن هستم که مردم ایران جشن پیروزی را برپا خواهند کرد و تیم ملی از همین ابتدای راه قدرت حود را به رخ حریفان خواهند کشید.

وی در خصوص اینکه چه حالی دارد که در این بازی‌ها حضور ندارد، بیان کرد: دوست داشتم در این بازی‌ها بودم و آرزویم بازی در جام ملت‌ها بود به خاطر همین کمی از کی روش دلگیرم اما به طور حتم صلاح این بوده که نباشم.

نوری عنوان کرد: با این حال با خنده‌های بازیکنان می‌خندم و با ناراحتی آنها گریه می‌کنم. خودم را در کنار بازیکنان تیم ملی می‌بینم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

**سوشا مکانی: کی روش از اعتماد به حقیقی ضرر نمی‌کند/ بحرین در حد و اندازه‌های تیم ملی نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی تیم ملی مقابل بحرین گفت: دوست داشتم امروز در استرالیا بودم و برای تیم ملی بازی می‌کردم اما سلیقه کی روش این بود که مرا به بازی‌های نبرد.

سوشا مکانی در ادامه عنوان کرد: با این حال اصلا ناراحت نیستم، مهم موفقیت تیم ملی است خوشحالم که علیرضا حقیقی در اوج آمادگی است و مثل جام جهانی به راحتی از پس این بازی‌ها هم برمی‌آید.

مکانی بیان کرد: حقیقی باعث سربلندی نسل جدید گلرهای ایران می‌شود و به طور قطع کارلوس کی روش از اعتماد به حقیقی ضرر نمی‌کند همانطور که کی روش مزد اعتمادش به حقیقی را در برزیل گرفت.

وی تصریح کرد: تیم بحرین در حد و اندازه‌های تیم ملی نیست اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است امیدوارم فوتبال روی خوبش را به ما نشان  دهد ون اتفاقات و بدشانسی یقه فوتبال ما را نگیرد.

دروازه بان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من برد تیم ملی ایران را پیش بینی می‌کنم و امیدوارم با یک برد خوب بازی‌های جام ملت‌های آسیا شروع کنیم تا با خیال آسوده و فکر آرام به استقبال بازی‌های بعدی برویم.

***نورمحمدی: پیروزی بر بحرین، لرزه بر اندام تیم‌های آسیایی می‌اندازد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی تیم ملی مقابل بحرین گفت: نیمی از راه موفقیت با پیروزی در اولین دیدار رقم می‌خورد.

رضا نورمحمدی در ادامه تصریح کرد: اهمیت دیدار ما با بحرین در اولین گام از جام ملت‌ها کمتر از بازی با استرالیا و کره جنوبی نیست اگر این تیم را با نتیجه خوب شکست دهیم لرزه بر اندام تیم‌های آسیایی می‌افتد و اعتماد به نفسی به تیم تزریق می‌شود که در آینده نتیجه اش را خواهیم دید.

نورمحمدی عنوان کرد: خبرهایی که از استرالیا می‌رسد حکایت از روحیه بالای بازیکنان دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با بحرین شاهد یک بازی غرور آفرین همانند دیدار با آرژانتین در جام جهانی برزیل باشیم.

***شاهرودی: کی روش راه پیروزی برابر بحرین را می‌داند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی روش راه پیروزی بر بحرین را به خوبی می‌داند.

رضا شاهرودی در ادامه عنوان کرد: بحرین تیم درجه 3 آسیا است بر این اساس فوتبالی هم در این سطح ارائه می‌دهد این تیم نمی‌تواند برای تیم ملی فوتبال ایران که مدعی قهرمانی است، مشکلی ایجاد کند.

مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس عنوان کرد: طبیعی است در چنین شرایطی که بازیکنان تجربه بالایی دارند و در جام جهانی هم بودند روز سختی را نخواهند داشت مگر اینکه فوتبال روی خوبش را نشان ندهد و نتیجه غیر منتظره رخ دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تیم ملی ایران برنده قطعی این دیدار است و کارلوس کی روش هم به خوبی راه پیروزی بر تیم بحرین را می‌داند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.