شاهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آقای درخشان! بازیکنان جدیدتان نشان می‌دهند تیم بستن هم بلد نیستی!/ تا افتضاحاتت بیشتر نشده، برو پی کارت!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من بهتر است درخشان هر چه زودتر تیم را تحویل دهد و به دنبال کارهای خودش برود.

شاهرودی: آقای درخشان! بازیکنان جدیدتان نشان می‌دهند تیم بستن هم بلد نیستی!/ تا افتضاحاتت بیشتر نشده برو پی کارت!رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد حمید درخشان اظهار داشت: به نظر من بهتر است درخشان تیم را هر چه سریعتر تحویل فردی بدهد که بلد باشد و امورات تیم را بر عهده بگیرد.

وی بیان کرد: همان طور که نظاره‌گر هستیم درخشان با توجه به وضعیتی که پرسپولیس در نیم فصل اول داشت و داشته تیم را تحویل گرفت برای من جای سوال دارد که چرا تیم را با این شرایط تحویل گرفتی؟

وی افزود: در کل افرادی که در کنار گود ایرادات بیشتری می‌گیرند اما بعد از آن که خودشان نیز وارد شوند، تازه متوجه می‌شوند که خبری نیست!!

شاهرودی تصریح کرد: بازیکنانی که خود درخشان برای نیم فصل دوم نیز برای تیم جذب کرده در کل ارزشی ندارند و به نظر من وی هر چه زودتر تیم را تحویل بدهد بهتر است، تا اینکه در آینده بخواهد افتضاحات بیشتری را به بار بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تیم بزرگی چون پرسپولیس باید اموراتش بر دست کسی باشد که واقعاً حرفه‌ای باشد.

وی بیان کرد: همان طور که نظاره گر بودیم خود درخشان نیز در نیم فصل دوم بازیکنانی را جذب کرد، آیا واقعاً این بازیکنان جذب شده ارزشی دارند که وی آنها را به کار گرفته است.

شاهرودی درباره فرد جدیدی که خواهان خرید سهام باشگاه پرسپولیس است، افزود: اگر  واقعاً چنین شخصی وجود دارد که حاضر است مبلغی فراتر از رقم تعیین شده بپردازد خوب است و به نظر من بهتر است این شخص از افرادی در رأس کار استفاده کند که واقعاً حرفه‌ای و کاربلد باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، تیم ، شاهرودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اسماعیل طالبی
۱۰:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
ما از محله لویزان از روستای دستنا هستیم و طرفتار سرسخت تیم پرسپولیس آقای درخشان خواهشن از این تیم کناره گیری،کن تکیه بر جای بزرگان نتوان زد،برو تا علی دایی بیاید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
آقای درخشان،برادر عزیزم حالا دیدی نمیتونی به گرد پای شهریار فوتبال ایران برسی،جمع کن تا ضربه بیشتری به تیم نزدی برو،میبینی که چیزی از دستت بر نمیاد بگو یاعلی،خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۲:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
منچستر یونایتد 20 سال کادر فنی و به خصوص سرمربی ثابتی داشت و همین باعث شد 20 سال جز مدعیان فوتبال جزیره باشه.به این میگن حرفه ای.ولی تو ایران پرسپولیس سال لیگ86-87 قهرمان شد ولی لیگ 87-88 کادر فنی و اکثر بازیکنان دخیل در قهرمانی رو اخراج کردن!اینم میگن حرفه ای!!!!نباید بهتر از این رو انتظار داشت.پرسپولیس آقای قطبی و آقای کاشانی و کریم باقری رو میخواد تا تیم خوبی بشه!نه درخشان و مدیر عامل....؟؟!!
Spain
محسن
۱۲:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
درخشان مربی نیست . از حول حلیم افتاد تو دیگ. تا پرسپولیس بیشتر از این نابود نشده فکری کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
درخشان فک می کرد که با باند بازی و . ... می تونه تیم بچرخونه ولی گاو نر می خواهد مرد کهن...
با آقای علی دایی اونجوری رفتار کردند ... حقش از این هم بدتره با توهین و فحش و ... هواداران درخشان رو از تیم بیرون میندازند ایشالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
شاید درخشان انتظار داشته از خریدهای نیم فصل تیم پرسپولیس مربی دانای تیم ملی می بایست در استرالیا استفاده می نمود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
آقاادعای مربیگری تیم ملی روهم داشته بیچاره کی روش ازچه کسایی ضربه خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
من از طرفداران آقای درخشان هستم ولی گاهی دلم برایش میسوزد فکر می کنم آقای درخشان ظرفیت بالقوه زیادی دارد ولی نیاز به دانش و تفکر و مهارت بیشتری دارد که قبل از آن باید درس اخلاق بیاموزد و بدون تفکر و هیجانی سخنرانی نکند و پیشنهاد دیگرم این است که حتما در محضر بزرگان فوتبال مانند کی روش شاگردی نماید سکوت و تدبیر مربیان خارجی در برابر عیبجویی های مربیان داخلی جای تامل دارد برای داشتن یک رفتار ورزشی اثربخش دانش ورزشی و تفکر ورزشی و اخلاق ورزشی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است
آخرین اخبار