مکانی: هدف من موفقیت پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا است

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: تمام تمرکز خود را برای مسابقات پیش رو تیم محبوبم خواهم گذاشت.

مکانی: هدف من موفقیت پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سوشا مکانی در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران درخصوص تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: در واقع ما چیزی به نام تعطیلات نداشته‌ایم در این مدت تمرینات بدنسازی و آمادگی فراوانی را از سوی کادر فنی برای ما برنامه‌ریزی شده بود که ما در این فاصله زمانی از لحاظ بدنی پیشرفت فراوانی کرده و کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را برطرف نموده است. 

وی بیان کرد: کارهای تاکتیکی نیز هدف تمرین‌ها بود و همچنین چند بازی تدارکاتی نیز در تهران و دبی انجام دادیم که توانستیم با انجام این دیدار به آمادگی‌های لازم دست یابیم. 

مکانی درخصوص حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بدون شک بازی‌های سختی را درپیش رو خواهیم داشت اما اگر خواهان موفقیت هستیم باید به لحاظ بدنی و فنی در سطح بالایی قرار بگیریم تا بتوانیم در این مسابقات سربلند بیرون بیاییم. 

دروازه بان تیم پرسپولیس درخصوص جدایی نیلسون افزود: من تمامی فکر و ذکرم بر این بوده است که کار خود را به بهترین نحوه انجام بدهم و به مسائلی که به من ارتباطی ندارد ورود نخواهم کرد سعی خواهم داشت در تمرینات جذب ظاهر شده و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم در واقع گفته شده بود با رفتن نیلسون خوشحال می‌شوم درحالی که اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و من اگر با پرسپولیس مشکل داشتم به طور حتم این تیم را انتخاب می‌کردم. 

وی تصریح کرد: من برای نیلسون آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمامی تمرکزم بر روی پرسپولیس و درباره تیم ملی حرفی نخواهم زد و برای موقعیت تیم در مسابقات پیش رو تلاش می‌کنم تا بتوانم عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه بگذارم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حتم ، تمرینات ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار