خادم: تا 10 روز آینده وضعیت واگذاری سرخابی‌ها مشخص می‌شود

مسئول خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: بدون شک با همت شورای واگذاری وزارتخانه‌های اقتصاد، دادگستری، ورزش تا ده روز آینده قضیه خصوصی سازی سرخابی‌ها مشخص می‌شود.

امیر رضا خادم مسئول واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با همت شورای واگذاری و وزارت‌های اقتصاد، دادگستری و ورزش بالاخره تا 10 روز آینده کار واگذاری استقلال – پرسپولیس به بخش خصوصی مشخص می شود.

در ادامه افزود: قیمت واگذاری 290 میلیارد اعلام شده که همراه با یک مجموعه با یک باشگاه خواهد بود. در این راستا شورای ورزش هم قرار بوده شرایط برگزاری مزایده را تا ده روز آینده اعلام کند.

مسئول خصوصی سازی سرخابی‌ها در مورد بدهی در باشگاه تصریح کرد: موضوع مهم این که کل بدهی‌های این دو باشگاه تا پایان واگذاری کنار گذاشته می‌شود تا دو شرکت مسائل حقوقی را بررسی کنند و مشخص گردد که چه کاری می‌توانند برای حل این بدهی‌ها انجام دهند.

وی بیان کرد: قرار است تکلیف ورزشگاه و اماکن ورزشی این دو باشگاه تا بعد از واگذاری مشخص شود.

خادم اضافه کرد: طبق اعلام یکی از شرایط واگذاری این که شرکت اسامی 100 نفر از پیشکسوتها و تماشاگران را برای 20 درصد سهام باشگاه معرفی کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که قضیه خصوصی سازی دو باشگاه هم سریع پایان یابد و اینکه باعث شادی هواداران سرخابی‌ها و رشد هرچه بهتر این دو تیم گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار