افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افشارزاده و سیاسی صورت حساب مالی را هنوز امضا نکردند/ بندهایی از صورت حساب مالی هنوز ابهام دارد

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص به تعویق افتادن قیمت گذاری سهام سرخابی‌ها گفت: امضای افشارزاده و سیاسی در صورت حساب‌های مالی 2 باشگاه نبوده است.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: افشارزاده در مسافرت به سر می‌برد و سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم باید خودش در مورد امضا نکردن صورت حساب‌ مالی توضیح دهد.

افجه‌ای درباره اینکه صورت حساب‌های مالی سرخابی‌ها شفاف نیست، تصریح کرد: در صورت حساب مالی باشگاه استقلال بندهایی مشروط به ابهام دار وجود دارد ما این بندها را ضمیمه صورت حساب‌ها کرده و امضا کردیم به هر حال ما وضعیت موجود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: اگر سازمان خصوصی سازی بخواهد ما اقدامات لازم برای رفع ابهامات خواهیم کرد اما تا الان این سازمان چنین درخواستی از ما نداشته است همچنین ما فرصت نکردیم تا صورت حساب‌ها را موشکافانه بررسی کنیم و تنها وضعیت موجود و بندهای مورد ابهام را به سازمان خصوصی سازی را اعلام کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خصوصی سازی سرخابی‌ها قانون مجلس است و ما باید کمک کنیم تا این امر صورت بگیرد به هر حال تکلیفمان است که پیگیر مسئله خصوصی سازی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار