رئیس فدراسیون قایقرانی پس از بازگشت از قشم از دستاوردهای این سفر استانی و در راس آن ها راه اندازی هیات قایقرانی قشم با حمایت مسئولین استانی و مساعدت وزیر ورزش خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا امینی گفت: پیش از سفر به قشم با وزیر ورزش دیدار داشتیم که ایشان قول مساعدی در خصوص تخصیص اعتبارات و واگذاری تجهیزات به فدراسیون دادند. ما هم در بحث راه اندازی هیات قشم این تجهیزات را در نظر گرفتیم تا در یک منطقه مناسب، هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر جغرافیایی، شرایط را برای تاسیس هیات مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در سفر به قشم 3 جلسه مهم با دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت الاسلام موسوی معاون منطقه آزاد و خانم کمال زاده فرماندار قشم داشتیم. جلسات بسیار خوبی بود و مسئولین ضمن اعلام حمایت از راه اندازی رشته قایقرانی در قشم، نظر مساعدی در خصوص همکاری با هیات و تسریع و مهیا کردن شرایط برای احداث قایقرانی در این جزیره داشتند.

امینی اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان با معرفی صالحی به عنوان رئیس هیات قایقرانی قشم اولین قدم را در خصوص راه اندازی هیات داشتند. در ادامه هم مقرر شد که زیر ساخت ها از جمله محل هیات مشخص شود و فدراسیون هم تجهیزات را با توجه به حمایت وزیر از تشکیل پایگاه های قهرمانی در اختیار هیات قرار دهد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: در نهایت جلسات به این سو پیش رفت که تا 22 بهمن زیر ساخت ها توسط اداره کل، منطقه آزاد و فرمانداری تامین شود و فدراسیون نیز تجهیزات را تکمیل کند و هیات قایقرانی قشم در دهه فجر راه اندازی شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای جزیره قشم برای رشته قایقرانی بیان کرد: با بازدیدی که از بخش های مختلف قشم، توجه ما به بستر و ظرفیت بسیار خوب این جزیره برای رشته قایقرانی جلب شد. در قدم اول با رشته های بادبانی و آبهای آرام کار را آغاز خواهیم کرد که البته در بادبانی با توجه به توان بالای این منطقه در خلیج فارس پایگاه قهرمانی در این جزیره راه اندازی خواهد شد.
امینی خاطرنشان کرد: البته توسعه قایقرانی در قشم مستلزم حمایت سازمان ها و ادارات این منطقه است که قول مساعدی در خصوص همکاری و حمایت از این ناحیه در جلساتی که داشتیم داده شده و امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد. ما هم در فدراسیون بحث توسعه قایقرانی در تمام استان های مستعد سراسر کشور را داریم چراکه معتقدیم باید از پتانسیل خوب جوانان ایرانی حداکثر بهره را ببریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار