مربی تیم ملی اسلالوم بانوان قایقرانی گفت: خود را برای مسابقات کشوری آماده می کنیم.

کتایون اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت تیم و کارها خیلی خوب در حال پیشروی است برای مسابقات قهرمانی کشوری و نوجوانان سایر استانها استقبال خوبی به عمل آوردند ولی ورزشکاران استانها احتیاج به تعلیمات بیشتری دارند و اسانهایی که حضور پیدا نکردند در این مسابقات آمادگی خود را برای حضور در تمرینات اعلام کرده‌اند.  

وی افزود: مسابقات نوجوانان 11 تا 14 سال بود که خیلی خوب برگزار شد و استقبال خوبی به عمل آمد.  

اشرف در ادامه تصریح کرد: همچنین مقرر شده که به سایر استانها از لحاظ تکنیکی و ورزشهای دیگر کمک کنیم و منتظریم تا شرایط برای اردوی آبهای خروشان آماده شود تا بر پا کنیم .
 
وی در ادامه بیان داشت: مسابقات کشوری بعدی درماه آینده برگزار می‌شود. ولی در مورد مکان اجرای آن باید با سایر استانهایی که امکان و شرایطش را دارند و دارای رودخانه مناسب هستند رایزنی کنیم تا بتوانیم اردو ها و مسابقات را اجرا کنیم.  
 
اشرف در ادامه بیان داشت: در خود شهر اصفهان با توجه به اینکه رودخانه زاینده رود شرایط ثابتی ندارد نمی توانیم روی آن دائم برنامه‌ریزی داشته باشیم ولی از استان چهار محال و بختیاری یا دیگر استانها امکان کمک گرفتن را خواهیم داشت.
 
وی درادامه بیان داشت: با توجه به نتایجی که در مسابقات اینچئون کسب کردم و نتایج ارزشمندی در کارنامه قهرمانی آسیا بود و با اینکه تیم ملی اسلالوم ما تجربه زیادی نداشتند و از لحاظ فنی دچار مشکل بودند ولی موفقیت بزرگی بود که امیدواریم ورزشکاران این رشته در مسابقات پیش رو همچنان خوب پیش بروند و به نتایج ارزنده‌ای در اسلالوم رشته آبهای خروشان به دست بیاوریم.  
 
اشرف در ادامه خاطر نشان کرد: برای مسابقات قبلی بانوان ما 8 سال فعالیت با برنامه‌ای نداشتند ولی هم‌اکنون با برنامه پیش خواهیم رفت تا بتوانیم هر چه بهتر نتیجه بگیریم و در مسابقات کشوری به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: اسلالوم ، اشرف ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار