دبیر کمیته روئینگ قایقرانی گفت: با برگزاری رقابت‌های انتخابی متعدد ملی پوشان را گزینش خواهیم کرد.

صفائی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اردوی بانوان روئینگ به صورت غیر متمرکز از 27 دی آغاز خواهد شد و در چهار شهر زنجان، گیلان، همدان و تهران 22 نفر به صورت غیر متمرکز با مربی بومی شروع به فعالیت کردند.

وی افزود: در جلسه روز دوشنبه راجع به اعزام اسپانیا و چین صحبت‌های لازم انجام شد و هزینه‌هایی که داریم بررسی شد و رئیس فدراسیون قایقرانی تدبیر خاصی برای این دو سفر با زمان زیاد چیدند و توانستیم از طریق وزارت خانه ارز دولتی را برای ورزشکاران در مدت سفر آنها فراهم کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: برای مردان روئینگ از اول بهمن ماه اعزام به چین را خواهیم داشت که البته برای مدت طولانی در اردوی متمرکز خواهند بود و تا مسابقات کسب سهمیه آسیایی یعنی تا آذر ماه سال 94 ورزشکاران محسن شادی، حبیبیان، محمد حمزه نتاج و سیاوش سعیدی با تست گیری اولیه که انجام شد به اردوی تدارکاتی چین خواهند رفت.

صفائی در ادامه خاطرنشان کرد: البته در نهایت تست گیری انجام می‌شود و نفرات انتخابی ممکن است تغییر کنند.

دبیر کمیته روئینگ قایقرانی در ادامه بیان داشت: بعد از اعزام چین یا به صورت دائم در آنجا خواهند ماند و یا برای گرفتن سهمیه المپیک به فرانسه و به شهر آژل خواهند رفت.

صفائی در ادامه خاطرنشان کرد: تست گیری نهایی روئینگ مردان در 26 دی ماه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از 8 تا 15 شهریور ماه 94 برای کسب سهمیه المپیک زمان داریم اگر موفق نشدیم در مسابقات آسیایی و قاره‌ای خواهیم داشت که برای آنها سهمیه جداگانه‌ای داده شده است در اسفند ماه کسب سهمیه قاره‌ای خواهیم داشت ولی شهر میزبان هنوز مشخص نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: از 25 دی ماه بانوان روئینگ هم عازم اسپانیا خواهند بود ولی ممکن است این کار با تاخیر انجام شود ولی اردوهای تدارکاتی آنها بخشی در ایران و بخشی در ایتالیا، بلغارستان یا در چین مقرر شده که برگزار شود.

صفائی در ادامه تاکید داشت: تیم روئینگ مردان از اول بهمن ماه به چین عازمند ولی این اعزام با تاخیر انجام می‌شو و کسب سهمیه المپیک اولین هدف ما برای شرکت در این اردوی تدارکاتی متمرکز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.