ژوزه ‌مورینیو، سرمربی چلسی اطمینان داد ادن آزارد، هافبک بلژیکی این تیم هیچ تصمیمی برای ترک استمفورد بریج ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، آزارد، ملی پوش بلژیکی تیم چلسی به عنوان برترین بازیکن نیم فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و طبیعی است اگر در ماه ژانویه باشگاههای بزرگ بسیاری به دنبال جذب وی باشند.

مورینیو، در مورد آینده آزارد همراه با تیم چلسی گفت: فکر می کنم او شخصا به ماندن در چلسی علاقه‌مند است، آزارد، جایی نمی رود و به کارش همراه با آبی پوشان ادامه می دهد.

مورینیو، در ادامه به خطاهای متعدد انجام شده بر روی آزارد و بی توجهی داور به مجازات بازیکن خطار کار اشاره کرد و گفت: در بازی مقابل تاتنهام هم بازیکن حریف وهم داور بسیار بی رحمانه با آزارد برخورد کردند.  

معمولا در هر بازی حداقل یک خطای آشکار بر روی آزارد انجام می شود. با این وجود من کارت‌های زرد چندانی در پاسخ به خطاهای صورت گرفته ندیده‌ام .

در صورتیکه داورها به حمایت از آزارد توجه نکنند دیگر شاهد بازیهای درخشان از او نخواهیم بود و هیچ بعید نیست آزارد لیگ دیگری را برای ادامه فعالیت انتخاب کند.

دروگبا: چلسی به پنجمین قهرمانی در جام حذفی می رسد

دیدیه‌ دروگبا، مهاجم گلزن چلسی اطمینان دارد آبی پوشان می توانند در فصل جدید به پنجمین قهرمانی خود در جام حذفی انگلیس دست یابند.

ملی پوش سابق تیم فوتبال ساحل عاج در قهرمانی سالهای 2007،2010 و 2012 به همراه فینال 2009 مقابل اورتون گلزنی کرده بود.

دروگبا ، گفت: فقط کافی است همه بازیکنان با یکدیگر هماهنگ باشند اعضای تیم چلسی همگی در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی می کنند.
همه ما خواستار دستیابی به عناوین افتخار متعدد در فصل جدید هستیم و به همین دلیل است که تمامی بازی‌های گذشته را با حداکثر توان پشت سر گذاشته و به غیر از 2 مورد در همگی موفق بودیم، اگر بتوانیم اتحاد و هماهنگی تیمی را حفظ کنیم بدون شک به قهرمانی دست پیدا خواهیم کرد.


دروگبا، در ادامه افزود: دوست دارم یک بار دیگر قهرمانی در جام حذفی را تجربه کنم این آرزو را برای موفقیت باشگاه، خوشحالی هواداران و خوشحالی خودم می خواهم.

لازم به ذکر است، دروگبا، در بازیهای این فصل لیگ برتر تا کنون 6 گل برای چلسی به شهر رسانده و با وجود 36 سال سن از جمله بازیکنان مورد توجه و حمایت مورینیو است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: آزارد ، چلسی ، تاتنهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار