مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری فرد متخلف به جرم شکار و نگهداری تاکسیدرمی آهو و همچنین زنده گیری کبک در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شکار غیر مجاز و نگهداری تاکسیدرمی آهو همچنین زنده گیری و نگهداری کبک در منزل توسط یک فرد متخلف در زنجان، پس از دریافت مجوز مقام قضایی استان مبنی بر بازرسی از منزل فرد متخلف بلافاصله مأمورین یگان حفاظت شهرستان به اتفاق مأمورین نیروی انتظامی از منزل فرد متخلف بازدید و موفق به دستگیری فرد متخلف شدند.

محمد پور افزود: از منزل فرد متخلف تاکسیدرمی یک رأس آهوی نر، مقداری گوشت آهوی تازه شکار شده، دو قطعه کبک زنده، دو قفس مخصوص نگهداری کبک، یک قبضه اسلحه ته پر دو لول، یک قبضه اسلحه ته پر تک لول و 110 تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه پرونده تخلف این متخلف تنظیم و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی استان شده است ادامه داد : متأسفانه علی رغم تذکرات مکرر برخی متخلفین به خود اجازه می‌دهند از قانون تخطی کرده و اقدام به شکار غیر مجاز گونه‌های حیات وحش می‌نمایند که خوشبختانه با همکاری دوستداران و همیاران محیط زیست استان همچنین تلاش شبانه روزی محیط بانان بالاخره در دام قانون گرفتار شده و مطابق قانون با تدبیر مقامات محترم قضایی استان برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست استان خاطر نشان کرد : انتظار داریم هم استانی‌ها در صورت مشاهده تخلف برخی از افراد سود جو مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا از طریق شماره‌های 3-3354101 و 09392888657 اطلاع داده تا در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دستگیری ، شکار ، آهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.