مریم عرب بیان کرد: در تورنمنت پوچی روسیه رژیم غاصب نیز شرکت می‌کند امیدواریم با این تیم همگروه نشویم.

مریم عرب سرپرست تیم فوتبال بانوان زیر 19 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی بانوان زیر 19سال آماده رقابت‌های پوچی روسیه می‌شود مسئولان تیم ملی برای حضور پر قدرت ملی پوشان و ارایه عملکردی مناسب و رضایت بخش از سوی بانوان فوتبالیست اردوهای منظم و مستمری را برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی جوانان طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بوده است که از اوایل دی ماه برپا شود متاسفانه بدلیل تداخل با زمان برپایی اردوهای تیم ملی فوتبال بزرگسالان،‌اردوهای تیم ملی زیر 19سال به تاخیر و از اوایل بهمن ماه برپا می‌شود.

عرب افزود: نخستین اردوی ملی پوشان دوم بهمن ماه در تهران برپا می‌کنیم ملی پوشان پس از یک هفته تمرین و استراحتی کوتاه مدت برای برپایی دومین اردوی آمادگی عازم بوشهر می‌شوند.

سرپرست تیم ملی افزود: مسئولان تیم ملی جوانان طبق برنامه مرحله سوم اردو را در بندرعباس و یا شهر بم برپا می‌کنند ملی پوشان در استان بوشهر 2بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری این استان برگزار می‌کنند البته ملی پوشان در مرحله سوم اردو نیز بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی جوانان مرحله چهارم اردو را در تهران برپا می‌کنند مرحله پنجم و پایانی ملی پوشان متصل به اعزام تیم ملی به سوچی روسیه است.

عرب افزود: مسابقات سوچی اسفندماه سال جاری در روسیه برگزار می‌شود تیم ملی در سال گذشته در جایگاه یازدهم قرار گرفته است ملی پوشان و مسئولان کادر فنی بدنبال کسب مقام پنجم رقابت‌ها هستند.

وی ادامه داد: قرعه کشی مسابقات سوچی روسیه برگزار نشده است تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در سال گذشته نیز شرکت داشتند شناخت نسبی از عملکرد تیم‌ها داریم البته رژیم اشغالگر نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند امیدواریم در قرعه کشی با این تیم همگروه نشویم.

عرب تصریح کرد: برنامه ریزی‌های اعزام تیم ملی  به سوچی روسیه به صورت کامل طراحی و تدوین شده است در صورتی که با تیم اسراییل همگروه شویم در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: شرکت و حضور تیم ملی در مسابقات سوچی روسیه زمینه پیشرفت فوتبال بانوان کشور را فراهم می‌کند مسابقات سوچی روسیه از جنبه‌های بسیاری تاثیر مثبت بر روند صعودی تیم ملی بانوان دارد.

عرب ادامه داد: تمرینات ملی پوش بدلیل شرکت آنها در امتحانات درسی تعطیل است پس از پایان امتحانات مدارس ملی پوشان تمرینات را پیگیری می‌کنند شرایط روحی-روانی و همچنین جسمانی ملی پوشان مناسب و رضایت بخش است.

سرپرست افزود: کادر تیم ملی جوانان از افراد حرفه‌ای با تجربه و با اخلاق تشکیل شده است تعامل و همکاری سالم در کادر فنی وجود دارد هدف مسئولان موفقیت در رقابت‌ها سوچی و همچنین کسب جواز در رقابت‌های جهانی است برای تحقق اهدافمان همه تلاشمان را انجام می‌دهیم از حضور و همکاری با کادر تیم ملی بسیار خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: ملی پوشان زیر 19 سال از پتانسیل بالایی برخوردار هستند انگیزه و اعتماد به نفس جوانان امیدوار کننده است مسئولان تیم ملی جوانان برای کسب سهمیه جهانی برنامه‌های بسیاری را تدوین کرده است.

عرب افزود: کادر فنی تیم ملی برنامه‌هایی در خصوص اعزام تیم ملی به ژاپن و ترکیه طراحی کرده است البته دعوت از این دو تیم برای برپایی اردو و انجام بازی تدارکاتی در برنامه تیم ملی تدوین شده است در صورت موافقت کمیته بانوان با برنامه‌های تیم ملی و در اختیار داشتن امکانات لازم تیم ملی پتانسیل کسب سهمیه جهانی را دارد.

عرب ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال از حضور مربی بدن ساز بی بهره است ملی پوشان بدون حضور مربی بدن ساز تمرین می‌کنند یکی از مشکلات و ضعف‌های تیم ملی همین موضوع است.

سرپرست ادامه داد: فدراسیون فوتبال تعامل و همکاری مناسبی با تیم ملی جوانان دارد کفاشیان رییس فدراسیون شرایط لازم را در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهد.

وی افزود: تیم ملی نیاز به حمایت و پشتیبانی دار برپایی اردو در شهرستان‌ها با توجه به امکانات برای تیم ملی مناسب نیست همه شهرستان‌های امکانات همسطح تهران و یا استان کرمان ندارند از اینرو امیدواریم فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته بانوان با رفع مشکل اسکان اردوهای تیم ملی زیر 19سال را در تهران برپا کند.

عرب ادامه داد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است 2بازیکن فعال در تیم ملی زیر 19سال شرایط  حضور و شرکت در تیم ملی بزرگسالان را دارد از اینرو به احتمال قوی 2بازیکن زیر 19سال در اردوهای تیم ملی بزرگسالان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار