ایراندوست سرمربی تیم ملی جوانان اسامی بازیکنان را جهت برگزاری اردوی تدارکاتی برای حضوری پر قدرت در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا اعلام کرد.

 به گزاش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان از صبح امروز بیستم  آبانماه به مدت 3 روز در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و بازیکنان خود را برای حضور در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا آماده می کنند.
بر همین اساس  بهناز طاهرخانی از قزوین، یاسمن پاکجو-سمیرا قاشیه-طنین نراقی، سمانه قاشیه و فاطمه اردستانی و فاطمه خلج از تهران، صغری (یاسمن )فرمانی از اردبیل، افروز کربکندی- فاطمه عادلی و زهرا کشاورز از اصفهان، مهدیه آمیغی از کرمان، مریم نامی- سپیده حاجی نسب از ایلام، شهین افلاکی- صابره رحمانی از فارس، سارا ظهرابی نیا- زهرا کوراوند از خوزستان، شقایق روزبهانی و کوثر کمالی از مازندران، مقرب زاد حسینعلی از گیلان، سمیرا اسماعیلی از آذربایجان شرقی، مریم رحیمی از گلستان و سرشین کمانگر از کردستان، مهسا کمالی از زنجان  و فاطمه فرجام طلب نفراتی هستند که بعدازظهر روز شنبه بیستم آبانماه باید خود را به کادر فنی در کمپ تیم های ملی معرفی کنند. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود./با 
برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار