آیین اختتامیه دوره کارآموزی بدو استخدام شرکت حفاری شمال دوشنبه اول دیماه در مرکز علوم و فنون نفت اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ndco، در این آیین که شماری از معاونان، مدیران و روسای شرکت حفاری شمال نیز حضور داشتند دکتر شیما نجفی مدیر آموزشگاه بین المللی حفاری شمال در سخنانی یادآور شد: دوره های کارآموزی حفاری شمال در بخش های عملیات ، سیالات، خدمات فنی، تعمیرات، برق، مکانیک و HSE  طراحی و تدوین شده و بخش های باقی مانده معدودی از دوره ها هم تا بهمن ماه 93 به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه دراین دوره 4 ماه و نیمه حدود 110 نفر کاراموز تحت اموزش های تخصصی بدو استخدام قرار گرفتند خطاب به فارغ التحصیلان دوره های کارآموزی گفت: کارراهه هایی به روسای دستگاه تقدیم شده که به عنوان نقشه راه شما در دستگاه های حفاری استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر گزارش ماهیانه یا دوماهانه از جانب مدیريت های شما به ما اسال خواهد شد که در تثبیت شغلي شما قطعا موثر خواهد بود.

نجفي اضافه كرد:قبل از تثبیت شما آزمون جامع برگزار خواهد شد و شما در این مدت باید خودتان را به روز نگه دارید تا بتوانید در آزمون جامع موفق شويد زيرا كه اين آزمون ملاک بسیار مهمی درتثبیت موقعیت و جایگاه شما خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به پایان دوره آموزشی آتش نشانی پیشرفته که در ابتدای هفته جاری در اصفهان به پایان رسید خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی که مختص کارآموزان HSE است در محل پتروشیمی اصفهان و با همکاری این شرکت برگزار شد و به تعبیری دوره یادشده یکی از بهترین و باکیفیت ترین دوره های آتشنشانی پیشرفته است و هم از نظر کيفیت و هم از نظر سطح تخصص مدرسان در رتبه چشمگیری قرار داشت.

مدیرآموزشگاه بین المللی حفاری شمال افزود: مدل برگزاری دوره های کارآموزی این شرکت قطعا تغییر خواهدیافت و با سبک و سیاق جدیدی برگزار خواهد شد.

نجفی در پایان یادآور شد: مدیرعامل شرکت حفاری شمال دستور دادند به شرط عدم محدودیت مجموعه هایی که کارآموز بدو استخدام دارند تا پایان سال 93  ؛ تمامی کارآموزان دو هفته مرخصی شناور خواهند داشت و این مساله نیز حلاوت ماه مبارک ربیع الاول را در کام کارآموزان خواهد نشاند.

نجفی  همچنین در تشریح چشم انداز فعالیت های آموزشگاه بین المللی حفاری شمال گفت: در این آموزشگاه از ابتدا سعی داشته و داریم که مزیت رقابتی ایجاد کنیم ؛ قرار نيست کوچک فکر کنیم و هدفمان هم این بوده است که ورای حفاری شمال و حتي ورای کشور فکر می کنیم.

به گفته نجفی ما علاوه بر اینکه ارتباطات قوی باموسسات بین المللی داریم  درخواست ها و ثبت نام کنندگاني از خارج از ایران داریم و قرار است در زمینه های مختلف به آنها آموزش بدهیم.

مدیرآموزشگاه بین المللی حفاری شمال در این آیین از حسن ظن و حمایت های بی دریغ مهندس هدایت اله خادمی مدیرعامل در شکل گیری آموزشگاه بین المللی و توسعه کمی و کیفی آن و نیز از تلاش های آقایان دکتر مولایی و سید یونس موسوی در طراحی و تدوین دوره کارآموزی اخیر تقدیر و تشکر کرد.

نجفی ضمنا از کوشش ها و مساعدت های آقای قربانعلی نظری مدیرپایگاه های پشتیبانی جنوب حفاری شمال،خانم ها صالحی نسب و هاشمی تشکر کرد و یادآور شد: اگر لطف و مساعدت مرکز آموزش های علوم و فنون نفت اهواز نبود این دوره آموزشی با این کیفیت برگزار نمی شد و کمک و حمایت این مرکز جای تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار