رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد

واگذاری آزمایشگاه‌ها به بخش خصوصی منتفی شد

پیوندی گفت: از این پس قراردادی برای واگذاری آزمایشگاه‌ها به بخش خصوصی منعقد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست با اعضای هیات علمی گروه پاتولوژی در دانشکده پزشکی یکی از ملاک‌های مهم و ارزشمند در گروه‌ها را تلاش در خصوص 
ارتقای رتبه علمی اعضا دانست و اظهار داشت: گروه پاتولوژی به دلیل ماهیت کاری علاوه بر اینکه در محیط آزمایشگاهی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، باید در بیمارستان ارتباط تنگاتنگ با سایر بخش‌ها داشته باشد که این ارتباط می‌تواند در افزایش انگیزه در رزیدنت‌ها و بالا بردن علاقه پزشکان و اساتید بسیار تاثیرگذار باشد. 

وی افزود: برنامه ریزی برای قبولی در امتحانات و کسب رتبه‌های بر‌تر به خصوص در بورد یکی از ملاک‌های ارزیابی گروه تلقی می‌شود همواره باید مورد توجه قرار گیرد که با همت و پشتکار گروه می‌توان به آن دست یافت.
 
 پیوندی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بحث پژوهش و مقالات در گروهی مانند پاتولوژی بحث مهمی است زیرا با توجه به ماهیت این رشته، هرکجا مقاله‌ای باشد می‌توان ردی از این گروه در آن پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از این پس قراردادی برای واگذاری آزمایشگاه‌ها به بخش خصوصی منعقد نخواهد شد، بیان داشت: اگر افرادی قوی، توانمند و مشتاق درون گروه پاتولوژی، بتوانند با یکدیگر تیمی تشکیل دهند که اداره آزمایشگاه‌ها را برعهده بگیرند سود حاصل از این کار نیز نصیب خود گروه می‌شود. با وجود اینکه این موضوع کاری بسیار طاقت فرسا و دشوار است، دانشگاه از آن حمایت خواهد کرد تا شاهد رشد و ارتقا، هم در زمینه آموزش و هم درمان باشیم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.