مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عوامل تاثیرگذار در روند نزولی بازار بورس/ شکست کف 14 ماهه شاخص کل، بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور طی 24 ساعت آینده/ تهران غبارآلود و 8 درجه و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

عوامل تاثیرگذار در روند نزولی بازار بورس/ شکست کف 14 ماهه شاخص کل


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/28/2823041_251.jpg




در روزهای اخیر عواملی چون مسائل اقتصادی بورس و کاهش سریع قیمت نفت و ارایه بودجه 94 بر روند نزولی شاخص تاثیر گذاشته است اما سرمایه‌گذاری در بورس یک سرمایه‌گذاری بلندمدت بوده و این کاهش‌ها در بازار سهام نیز دور از انتظار نیست چرا که نوسانات جزو ذات بازار سهام به شمار می‌آید.

بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور طی 24 ساعت آینده/ تهران غبارآلود و 8 درجه

طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، بتدریج جنوب غرب و شرق کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود.

صورتهای مالی سرخابی امضا شد/ نیمه اول بهمن ماه، برگزاری مزایده استقلال و پرسپولیس
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: صورتهای مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به امضای وزارت ورزش و جوانان رسید.

تضعیف بیش از 10 هزار تومانی سکه/ دلار 3493 تومان/طلای 18عیار 101 هزار تومان
بازار سکه امروز همزمان با کاهش طلای جهانی به عقب نشست و این در حالی است که ربع و سکه 1 گرمی بدون تغییر بها باقی ماندند.

ظرفیت خرید تضمینی شیر افزایش یافت/ دامداران با تحویل شیرخام ذرت علوفه دریافت کنند

دبیر انجمن کانون صنفی گاوداران کشور گفت: طبق جلسه‌ای که با مدیرعامل سازمان تعاونی و روستایی داشته‌ایم، قرار شد ظرفیت خرید تضمینی شیر افزایش یافته و پول دامداران نیز از هفته آینده به حسابشان واریز شود.

شاخص کل با 5 واحد رشد به ارتفاع 797.70 واحد رسید

امروز شنبه 29 آذر ماه در پایان معاملات بازار فرابورس تعداد 151 هزار و 924 سهم به ارزش یک میلیارد و 257 میلیون و 35 هزار ریال در 16 هزار و 599 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص با 42 واحد رشد از نیمه کانال 69 هزار واحدی عبور کرد
امروز شنبه 29 آذر ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 664 هزار و 733 هزار سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 801 میلیون و 325 هزار ریال در 42 هزار و 458 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نمايشگاه بين‌المللی خشکبار، آجيل و ميوه‌های خشک
صد‌ها شرکت تولیدی و فرآوری آجیل و خشکبار خود را آماده می‌کنند تا هفته آینده در دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته ایرانIRANNUTS ۲۰۱۴ در تهران گردهم آیند.

افزایش پایداری با تعویض پوشش بخشی از خطوط لوله منطقه تهران
رئیس واحد مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران گفت: 89 متر از خطوط لوله حوزه استحفاظی منطقه تهران تعویض پوشش شد.

نمايشگاه تخصصی صنعت ساختمان در دی ماه
سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان (کاشی، سرامیک، تجهیزات آشپزخانه، کابینت، حمام، سونا، استخر، سیستم‌های سرمایشی، حرارتی و برودتی) از ۲۵ تا ۲۸ دی برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.