تیم ملی بدنسازی جام قهرمانی را به خانه آورد

تیم ملی بدنسازی کشورمان در رشته بادی کلاسیک که برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود بامداد امروز جام قهرمانی را به همراه 1 نشان طلا ، 1 نشان نقره و 1 نشان برنز به خانه آوردند .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این دوره از مسابقات با حضور 36 کشور در شهر لا نوسیا اسپانیا برگزار شد که تیم ایران توانست با کسب 49 امتیاز با 6 ورزشکار در جایگاه نخست و پس از آن تیم اسپانیا با کسب 42 امتیاز با 37 ورزشکار در جایگاه دوم و تیم کره جنوبی با کسب 37 امتیاز با 4 ورزشکار در جایگاه سوم قرار گرفت .

در مراسم اهدای جوایز نیز جام قهرمانی به آقای ناصر پور علی فرد سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران اهدا شد .

همچنین در این رقابتها و در دسته قدی 168 سانتی متر آقای روح اله میرنورالهی در جایگاه دوم ، در دسته قدی 171 سانتی متر آقایان جواد سلطانی در جایگاه سوم و مهدی پروانی در جایگاه چهارم ، در دسته قدی 175 سانتی متر آقای مجتبی ارزشمند در جایگاه ششم ، در دسته قدی 180 سانتی متر محمد مهدی رانی پور در جایگاه اول و در دسته 180+ سانتی متر آقای شاهین فرید پور در جایگاه نوزدهم قرار گرفتند .

در دور پایانی این مسابقات اندری خارچوک ورزشکار اکراینی نیز در دسته قدی 180+ سانتی متر به عنوان قهرمان قهرمانان از طرف تیم داوری انتخاب شد .


انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، بدنسازی ، رشته ، بادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار