معینی: حیطه مربیگری در دنیا بسیار گسترده شده است

مدرس دوره مربیگری درجه A آسیا درباره شرایط و اهداف این دوره توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریدون معینی گفت: کلاس مربیگری A آسیا از 17 آذرماه شروع شده است و تا 8 دی‌ماه ادامه خواهد داشت که طی آن کلاس‌های تئوری و عملی را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر روز دو جلسه کلاس تئوری و دو جلسه کلاس عملی را در برنامه داریم . شرکت کنندگان که بین آنها بازیکنان شاخصی از سال‌های گذشته حضور دارند از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستند و با حضور مرتضی محصص به عنوان مسئول کلاس موارد مورد نیاز را بطور کامل آموزش خواهیم داد.

معینی درباره تاثیر اینگونه کلاس‌ها در فوتبال کشور اینگونه توضیح داد: بدون شک هیچ تیمی در دنیا بدون آموزش به شرایط ایده‌آل نخواهد رسید و نقش مربیان در تربیت بازیکنان بسیار تعیین کننده است. در این دوره علاوه بر آموزش دروس و دانش فوتبال روز، تاکید زیادی به شخصیت مربیان در پرورش، نحوه برخورد با مطبوعات، جنبه های پزشکی و دوپینگ داریم چراکه حیطه مربیگری در دنیا بسیار گسترده شده است و صرفا به مسئله فنی محدود نیست.

وی در ادامه افزود: روانشناسی، بدنسازی، تغذیه و بطور کلی سبک زندگی حرفه‌ای که در کلاس دوره A نیاز به آموزش دارد را مورد بحث قرار می‌دهیم و امیدواریم این مربیان با آموزش‌هایی که می دهیم تاثیر بسیار خوبی در فوتبال کشور داشته باشند و البته پیگیری کار این مربیان در زمانی که تیمی را در اختیار می‌گیرند هم بسیار مهم و داشتن کادر حرفه‌ای از دیگر نکات مورد توجه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: معینی ، مدرس ، مربیگری ، آسیا ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار