خدابنده لو: هنوز مشکل فشنگ و تجهیزات داریم

مربی تیم تپانچه گفت: با وجود اینکه زمان کمی برای آمادگی تیم در مسابقات سال آینده داریم هنوز با مشکل فشنگ و فرسودگی تجهیزات روبه رو هستیم.

سکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت و شرایط اردو تپانچه افزود: اردوی تیم تپانچه که اکنون با مدیریت کمیته فنی در حال برگزاری است شرایط چندان خوبی نداریم چون هنوز مثل قبل مشکل تجهیزات و فشنگ وجود دارد.

وی ادامه داد: در بخش تپانچه تجهیزات و سلاح‌ها خیلی فرسوده شد و الان به علت کمبود فشنگ هنوز نتوانستیم تمرین خفیف داشته باشیم.

مربی تپانچه افزود: طی این چند مدتی که اردو برگزار شد ما فقط تمرینات بادی را انجام دادیم و فدراسیون قول داده مسئله فشنگ را حل کند تا اردوها سر و سامان یابد.

خدابنده لو گفت: با وجود کمبود تجهیزات و امکانات و فرسودگی وسایل تجهیزات سعی می کنیم بهترین تمرین‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشکل تجهیزات علاوه بر اینکه بر عملکرد فنی ورزشکاران تاثیر دارد از لحاظ روحی اثرات منفی بیشتری دارد.

وی در این خصوص افزود: به دلیل فرسودگی سلاح‌ها ورزشکاران مشکلات زیادی را متحمل می‌شوند چون این استرس را دارند که در حین تمرینات این سلاح‌ها عملکرد مناسبی نداشته باشد.

وی افزود: ما در بخش تپانچه پتانسیل بسیار بالایی دارید که اگر مسأله فشنگ حل شود و تجهیزات مناسبی در اختیاز تیم قرار بگیرد صد در صد در مسابقات سال آینده برای کسب سهمیه المپیک موفق عمل می‌کنیم.

خدابنده لو در خصوص اینکه شرایط تیم و جذب اعضای جدید گفت: اگر در این اردو تیراندازان عملکرد خوبی داشته باشند نفرات جدیدی به تیم اضافه می‌شوند واین مسأله بستگی به شرایط بیرونی بازیکنان و تمرینات آنها دارد.

وی عنوان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر معضل فشنگ حل شود چون اگر این وضعیت ادامه داشته باشد نمی‌توانیم در مسابقات در مقابل دیگر رقبا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان همه کشورها تیمشان را برای مسابقات سال آینده آماده می‌کنند ولی ما  با وجود اینکه زمان کمی برای آمادگی تیم داریم هنوز با مسئله فشنگ و تجهیزات دست و پنجه نرم می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تپانچه ، خدابنده ، فشنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار