طرح امداد زمستانی جاده‌ها از 19 آذر (چهارشنبه) با حضور چهار ارگان امدادی اورژانس، هلال احمر، پلیس و راه و ترابری آغاز می‌شود.

دکتر خالدی سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران؛ از آغاز طرح امداد زمستانی از 19 آذر ماه خبر داد و گفت: این طرح روز چهارشنبه در قالب یک رزمایش و با حضور ارگانهای امدادی مثل راه و ترابری، پلیس و اورژانس و هلال احمر در پیست آبعلی آغاز خواهد شد که تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمام هدف اورژانس کشور در طرح امداد زمستانی کاهش زمان امداد رسانی، چینش پایگاههای امدادی برای به حداقل رساندن زمان رسیدن در محل حادثه، استقرار پایگاههای اورژانس در مناطق حادثه خیز زمستانی و افزایش توانایی برخورد با حادثه دیدگان در کل افزایش هماهنگی با سایر ارگانهای امدادی برای رفاه و آرامش خاطر مسافران است.

خالدی با بیان این که در طرح امداد زمستانی 15 بالگرد هوایی، 57 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 1250 پایگاه جاده‌ای و 817 پایگاه شهری فعال خواهد بود، عنوان کرد: در طول این طرح 14 هزار نیروی اورژانس با احتساب اضافه کار حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار