در حالیکه مسابقه ایران در نیمه نهایی جام جهانی تکواندو حدود ساعت 22و سی دقیقه به پایان رسیده بود اما سایت فدراسیون تکواندو نتیجه این رقابت را زودتر از پایان آن اعلام کرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های جام جهانی تکواندو از روز گذشته در مکزیک آغاز شده است. این مسابقات با کسب سکوی سوم جهان برای تیم ملی ایران خاتمه یافت که در اعلام نتیجه مرحله نیمه نهایی بین تیم های ایران و مکزیک اتفاق جالبی رخ داد که مربوط به اطلاع رسانی سایت فدراسیون تکواندو است.

در حالیکه مسابقه ایران و مکزیک در مرحله نیمه نهایی حدود ساعت 22 و 5 دقیقه به وقت ایران آغاز شده بود و با ثانیه هایی تاخیر از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش می شد اما سایت فدراسیون تکواندو با پیش گویی از نتیجه این دیدار خبر مدال برنز ایران را در ساعت 22 و 4 دقیقه روی خروجی اش قرار داد.

این مسابقه در ساعت 22 و 27 دقیقه به وقت ایران و با نتیجه 45 بر 39 به سود مکزیکی ها خاتمه یافت.

از این نوع نتایج و اخبار در سال های اخیر روی سایت فدراسیون تکواندو بسیار دیده شده که مسابقه قبل از پایان آن نتیجه اش مشخص شده، اعلام می شود!

این رقابت شدید سایت فدراسیون تکواندو با رسانه های ورزشی باعث گاف عجیب سایت شده که مواردی از این دست در آن بسیار است. البته چنین مواردی گاها در انتشار اخبار از سوی خبرگزاری ها در برخی شرایط با چند ثانیه زودتر دیده می شود اما نه با پیش گویی این چنینی!

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار