معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس اوقاف و امور خیریه کشور، از برگزاری مراسم تجلیل از واقفان کشور و خانواده های واقف خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس اوقاف و امور خیریه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مراسم تجلیل  و تکریم واقفان کشور و خانواده‌های واقف در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور همزمان با هفته وقف در دستور کار معاونت اوقافی، حقوقی و امور مجلس اوقاف و امور خیریه کشور قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته وقف از 29 آذرماه تا 5 دی ماه سال 93 در استان‌ها و شهرستان‌های کشور در دست اجرا است.
 
حجت الاسلام و المسلمین‌ حاتمی اظهار داشت: در این طرح از واقفان و خانواده‌های واقف در استان ها و شهرستان‌های کشور همزمان با هفته وقف تجلیل و تکریم می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم تجلیل و تکریم واقفان و خانواده های واقف در استان ها و شهرستان‌های کشور، برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی، نمایشی، تفریحی و فرهنگی، اهدای هدایایی به رسم یادبود به واقفان و خانواده های واقف از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حاتمی خاطر نشان کرد: اجرای طرح موقوفات روضه و تعزیه داری امام حسین(ع)،‌شهادت امام رضا(ع)، امام حسن مجتبی شاکری، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران (ع) و رحلت پیامبر(ص) در 4 هزار امامزاده و بقعه کشور، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری، ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی، اطعام زائران و عزاداران از اقدامات دیگر اوقاف و امور خیریه کشور است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وقف ، تجلیل ، واقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار