"جواد نوروز بیگی" گفت: فیلم بهمن یک موضوع جدید در سینمای ایران است که با داشتن ماهیت و مضمون هنری مخاطبان خاص خود را پیدا خواهد کرد.

"جواد نوروز بیگی"، تهیه کننده‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران ، پیرامون روند تولید فیلم " بهمن" گفت: حدود یک ماه است که فیلم برداری "بهمن" به اتمام رسیده است و اکنون در مرحله‌ی آخر تدوین و جلوه‌های ویژه‌ی فیلم قرار داریم.

وی در ادامه افزود: "بهمن" فیلمی با مضمون و ماهیت هنری است که مخاطبان خاص خودش را پیدا خواهد کرد. چنین موضوعی در سینمای ایران کمتر دیده می شود و پیش بینی می کنم در جشنواره‌ی سی و سوم فجر اتفاقات خوبی برای "بهمن" بیفتد.

این تهیه کننده‌ اظهار داشت: این فیلم قصه‌ی زندگی پرستاری به نام هما را روایت می‌کند که به دلیل سفری که رئیس بیمارستانی  که در آن کار می‌کند به مسافرت خارج از کشور رفته مسئولیت پرستاری مادر مریض آن را به عهده می گیرد و بعد متوجه می شود که همسرش به آن خیانت کرده و مشکلات زیادی در زندگی پسرش وجود دارد به همین دلیل دچار بیماری‌های روحی می‌شود.

نوروز بیگی، در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر لوکشین‌های  فیلم در ارتفاعات تهران قرار داشته است و فاطمه معتمد آریا و احمد علی حامد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

گفتنی است فیلم "بهمن" یکی از فیلم‌هایی است که در سی و سومین جشنواره فجر اکران خواهد شد.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار