بهمن کیانی والا سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان اصفهان گفت: ما با اختلاف امتیاز گچساران را بردیم ولی کارد داوری امتیازات را اشتباه ثبت کرده است.

بهمن کیانی والا سر مربی تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی این هفته مقابل تیم نقت و گاز گچساران توانستیم با امتیاز 10 بر12 تیم حریف را در اصفهان شکست دهیم ولی آن ‌چه که در برگه داوری نوشته است حاکی از آن است که ما 12 بر 11 حریف را بردیم.

وی گفت: باید مسئولان کمیته داوران حواس خود را جمع کنند چون برای تیم ‌ها تعداد گل‌های زده بسیار اهمیت دارد چون به منظور رده بندی کردن تیم اختلاف گل‌ها را در نظر می‌گیرند و اشتباهات داوری که به ظاهر کوچک به نظر می‌رسند روی کارمان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی در خصوص تیم واترپلو گچساران اظهار داشت: تیم گچساران تیم قدرتمند و خوبی است ولی یکسری عوامل از جمله هماهنگی بازیکنان باعث شد تا ‌آن‌ها را در یک دیدار نزدیک شکست دهیم.

کیانی در خصوص تعطیلی‌های آینده بوجود آمده در طول مسابقات لیگ امسال گفت: تعطیلی‌ها تا حدودی به ضرر زمان بود ولی چون ما 2 هفته قبل مقابل تیم چوکاتاش بازی کرده بودیم با وضعیت آمادگی مطلوبی مقابل حریف صف‌‌آرایی کردیم. در 2 کوارتر اول دیدار مقابل گچساران خوب بودیم و با اختلاف 9 بریک کار آن را دنبال کردیم ولی بحث داوری روی نتایج تاثیر گذاشت باید فیلم بازی را با دقت ببینیم تا به طور دقیق گزارش و اعتراض خود راذ به فدراسیون ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار