یوسفیان‌ملا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بودجه در نظر گرفته شده برای طرح تحول نظام سلامت باید دائمی باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: ارقام در نظر گرفته شده برای بودجه حوزه سلامت باید مانند مالیات و عوارض دائمی باشد و به گونه‌ای نباشد که در دوره‌های مختلف مجلس ارقام تعیین شده تغییر کند.

"عزت‌الله یوسفیان‌ملا" نماینده مردم مازندران در گفتگو  با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با مثبت ارزیابی کردن طرح تحول نظام سلامت در کشور، اظهار داشت: باید بودجه مناسبی برای این وزارتخانه حساس که مسئول سلامت جامعه است، در نظر گرفته شود.

وی، افزود: درآمد بخش حوزه سلامت باید به صورت دائمی بوده و متغیر نباشد و منابع در نظر گرفته شده در این بخش  نیز باید به درستی توزیع شود و سپس در قالب بودجه بیاید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید براینکه نباید در بودجه بندی حوزه سلامت سلیقه‌ای عمل کرد، اظهار داشت: عدد و رقم در نظر گرفته شده برای بودجه حوزه سلامت باید مانند مالیات و عوارض دائمی باشد و به گونه‌ای نباشد که در دوره‌های مختلف مجلس  ارقام تعیین شده تغییر کند.

این نماینده مجلس، خاطر نشان ساخت: ارقام  تعیین شده برای طرح تحول نظام سلامت باید به گونه‌ای مد نظر قرار بگیرد که پشتوانه این طرح بوده و در ارائه آن دولت نباید کوتاهی کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، تحول ، نظام سلامت ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار