معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

روند رسیدگی به شکایات تعرفه‌ای به کسری از روز، خواهد رسید

دکتر ایرج حریرچی گفت: با شروع مرحله سوم طرح تحول سلامت با هدف مبارزه با تخلفات پزشکی و رفع موارد معدود زیرمیزی، نحوه برخورد با متخلفین به گونه‌ای خواهد بود که این پدیده از دامان جامعه پزشکی پاک شود.

دکتر ایرج حریرچی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در گفتگو  با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: تاکید وزیر محترم بهداشت ، اهتمام در اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت و حذف پدیده مطرود زیر میزی و دریافت های خارج از تعرفه های پزشکی است و روند رسیدگی به شکایات به حق مردم در اسرع وقت خواهد بود.

 دکتر حریرچی در ادامه در خصوص پیشرفت‌های حوزه بهداشت گفت: بسته خدمات روستایی با شدت و قوت ادامه دارد و کمبود‌ها و کسری‌های خانه‌های بهداشت روستایی تا آخر امسال به اتمام خواهد رسید ضمن اینکه بیش از 1500 خانه بهداشت در دست احداث است که بعضی به اتمام رسیده و تعدادی هم طی 4-3 ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: ارائه مکمل‌های غذایی، بین کودکان زیر 5 سال و خانم‌های باردار، شروع توزیع واکسن جدید پنتاوالان و توزیع ویتامین d بین تمام گروه‌های سنی از دیگر خدمات ارائه شده در خانه‌های بهداشت است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار