رئیس کمیته امور باشگاه‌های شکور گفت: با هر تیمی خارج از قوانین در جذب کشتی‌گیر عمل کند برخورد خواهیم کرد.

نقی کلانتری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آئین نامه نحوه انتخاب و جذب کشتی‌گیران را برای تیم‌هایی که مجاز به حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان هستند ارسال کردیم و آنها باید طبق این فرآیند با نفرات مورد نظر خود قرارداد امضاء کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کشتی گیری که به صورت رسمی با یک تیم قرارداد امضاءکرده می تواند با تیم دیگری قرارداد ثبت کند گفت:بر اساس قانون اگر کشتی گیری به کمیته امور باشگاه ها مراجعه کرده و به صورت کتبی اعلام کند که بنا به دلایلی معتبر نظیر این که باشگاه حق و حقوقش را نداده و یا به تعهداتش عمل نکرده در این شرایط وی می تواند با مجوز با یک تیم دیگر قرارداد ثبت کند.

کلانتری درباره این که یعنی هم اکنون کشتی گیران جویباری تیم بیمه رازی با وجود آنکه در فدراسیون قرارداد رسمی امضاء کرده اند می تواند جذب تیم ثامن الحجج(ع) جویبار شوند اظهار داشت:به هر حال اگر کشتی گیران جویباری بیمه رازی تمایل داشته باشند برای شهر خودشان کشتی بگیرند اگر دلایل قانع کننده داشته باشند و آن را به صورت کتبی اعلام کنند می توانند با تیم ثامن جویبار قرارداد جدیدی منعقد کنند.

وی درباره این که رضایت باشگاه مبدأ نیاز است یا خیر گفت:رضایت باشگاه چندان ملاک نیست البته اگر با رضایت طرفین باشد که خیلی بهتر است ولی چیزی که برای جدایی یک کشتی گیر ملاک می باشد عدم تعهدات باشگاه نسبت به قراردادش است،ضمن آنکه باشگاه هم می تواند در صورتی که کشتی گیری به هر دلیلی بی انضباطی کند را با ارائه دلایل مستند و مستدل قرارداد قراردادش را فسخ کند.

رئیس کمیته امور باشگاه های کشور با بیان این که فدراسیون کشتی خودش همواره مدافع اخلاق مداری بوده خاطرنشان کرد:به هر حال امیدواریم نخستین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان در یک فضای کاملاً سالم ورزشی برگزار شود تا علاقه مندان به کشتی بتوانند نهایت لذت را ببرند،مطمئن باشید فدراسیون کشتی نیز برای مهیا ساختن یک چنین شرایطی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام کمیته امور باشگاه های فدارسیون کشتی لیست تعهدنامه کشتی گیران، مربیان و سایر کادر مدیریتی براي شركت در نخستين دوره رقابت هاي ليگ جهاني تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه 2/9/93 ملاک عمل خواهد بود.

شایان ذکر است، نخستين دوره رقابت هاي ليگ جهانی كشتی آزاد روزهای 5 تا 7 آذرماه در جويبار و رقابت های ليگ جهانی كشتی فرنگی روزهای 12 تا 14 آذرماه در آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار