بازخوانی برخی از جنایات منافقین

بازنگری تاریخی برخی از جنایات گروهک تروریستی منافقین در حمله به اموال عمومی و مجروح کردن و به شهادت رساندن مردم

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،حمله به اتوبوس های شرکت واحد و به آتش کشیدن این اتوبوس ها از جمله اقداماتی است که منافقین در لیست اقدامات انقلابی ! خود همواره به آن افتخار می کنند . اتوبوس هایی که اکثرا مردم مستضعف جامعه را جابه جا کرده و آتش زدن این اتوبوس ها با ادعای خلقی و حامی مستضعفین بودن منافقین تضاد کامل دارد . از سوی دیگر حمله به اتوبوس های شرکت واحد همواره تنها زیان مادی نداشته است ، در اکثر موارد منافقین با پرتاب نارنجک ، کوکتل مولوتف و یا بمب گذاری در این اتوبوس ها ده ها نفر را مجروح و یا به شهادت رسانده اند.حمله به یک اتوبوس شرکت واحد در شیراز و آتش زدن یک دختر بچه دو ساله که در روزنامه های ۲۶ مهر ۱۳۶۰ منتشر شد از جمله این جنایت ها است .

کشف یک خانه تیمی در حوالی میدان آفریقا

روز ۲۶ مهر ۱۳۶۰ یک واحد ضربتی از برادران پاسدار کمیته های انقلاب موفق به کشف یک خانه تیمی در حوالی میدان آفریقا شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی کمیته انقلاب اسلامی یک واحد ضربتی از برادران پاسدار کمیته های انقلاب اسلامی پس از دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک در یک ساختمان در حوالی میدان آفریقا به محل مراجعه و در یکی از طبقات این ساختمان موفق به کشف یک خانه تیمی منافقین شدند.

در کشف این خانه تیمی که منجر به درگیری بین برادران پاسدار کمیته و منافقین شده سه تن از منافقین به هلاکت رسیدند که هویت دو تن از آنان به نام قیصر داور و حمید مرتضی نیا مشخص شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته مرکزی بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شد که این محل از مراکز مهم منافقین بود و در این رابطه چند قبضه اسلحه و مقداری مهمات و اسناد سازمانی نیز کشف شد.(۱)

حمله مسلحانه به خانه امام جمعه رشت

گروهی مسلح که سرنشینان یک اتومبیل بودند بامداد امروز با سلاح های سنگین و نیمه سنگین به خانه حجت الاسلام احسانبخش امام جمعه رشت حمله کردند.

در جریان این حمله استوار دوم قربان نادری فر و مامور شهربانی محافظ خانه امام جمعه رشت به شهادت رسیدن و مامور دیگر با آتش متقابل به حمله تروریست ها پاسخ داد.

گزارش ها حاکیست که به امام جمعه رشت آسیبی نرسیده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملین این حمله آغاز شده است .(۲)

سه تن از سران نظامی منافقین در رشت دستگیر شدند

یک لانه تیمی منافقین در رشت کشف و دو تن از سران نظامی تشکیل دهنده این لانه به همراه مقادیر متنابهی مهمات و اسلحه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پارس روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشت اعلام کرد در اولین ساعات بامداد سه شنبه با همکاری سازمان اطلاعاتی ۳۶ میلیونی و با تلاش برادران سپاه یک خانه تیمی منافقین واقع در خیابان لاهیجان این شهر کشف و دو تن از سران نظامی گروهک تروریستی به همراه مقادیری حروف رمز ، اسناد دست نویس ، یک قبضه جنگ افزار ژ-۳ ، یک قبضه تفنگ ام – یک ، یک قبضه کلت کالیبر ۳۸ به همراه مقدار زیادی فشنگ مربوطه ، دو عدد نارنجک جنگی ، چهار عدد سرنیزه یوزی و ژ-۳ ، مقادیری فشنگ و خشاب ژ-۳ دستگیر شدند.(۳)

مجروحیت امام جماعت مسجد ابوالفضل اهواز و ده تن از اعضای بسیج این شهر در انفجار بمب

بر اثر انفجار بمبی در یکی از هسته های مقاومت منطقه ۲۴ اهواز واقع در مسجد ابوالفضل کوی انقلاب ، پهلوی سابق در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه گذشته ده تن از برادران عضو بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل مجروح شدند.

گزارش رسیده از کمیته مرکزی انقلاب اسلامی اهواز حاکیست این بمب که از نوع صوتی بسیار قوی بوده در یکی از خانه های پشت مسجد حضرت ابوالفضل کار گذاشته شده بود که بر اثر انفجار آن دیوار مسجد فرو ریخت و تعدادی از برادران بسیج زیر آوار ماندند که بلافاصله از سوی مامورین امداد از زیر آوار خارج شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

همچنین این گزارش حاکیست یک تن از مجروحین این حادثه امام جماعت مسجد مذکور بوده که حال وی رضایتبخش است و نیز ۵ تن از مجروحین پس از مداوا از بیمارستان مرخص و بقیه بستری شدند.

در رابطه با این انفجار دو تن دستگیر شده اند و تحقیق از آن ها ادامه دارد.(۴)


انفجار اتوبوس شرکت واحد در شیراز و شهادت یک کودک

بر اثر انفجار در یک اتوبوس شرکت واحد در شیراز یک نفر کشته و ۶ نفر به شدت مجروح شدند.

حادثه بعد از ظهر دیروز هنگامی روی داد که اتوبوس شرکت واحد در مسیر ابیوردی به طرف فلکه شهدا در حرکت بود که در نزدیکی میدان جمهوری اسلامی بر اثر انفجار مواد آتش زا دختر بچه ای دو ساله به نام مهناز نور بخش در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و ۶ نفر دیگر به نام های شهناز حسن بیگی ، گلی نوربخش ، زهرا نوربخش ۳ ساله ،  پریوش رضایی و دو زن ناشناس دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان سعدی منتقل شدند.

راننده اتوبوس در مورد حادثه اظهار داشت : دو دختر که در محل بیمارستان حافظ سوار اتوبوس شدند در بین راه فریاد زدند بمب ! من اتوبوس را در کنار خیابان پارک کردم که دو نفر دختر در لحظات اولیه از اتوبوس پیاده شدند و شیئی را به وسط اتوبوس انداختند که بر اثر انفجار آن چند زن و بچه که قادر به خارج شدن از اتوبوس نبودند دچار آتش سوزی شدند.(5)

پی نوشت

۱-    کیهان ، ۲۶ مهر ۱۳۶۰ ، صفحه ۳

۲-    کیهان ، ۲۶ مهر ۱۳۶۰ ، صفحه ۴

۳-    کیهان ، ۲۶ مهر ۱۳۶۰ ، صفحه ۱۴

۴-    کیهان ، ۲۶ مهر ۱۳۶۰ ، صفحه ۱۴

5-    اطلاعات ، ۲۶ مهر ۱۳۶۰ ، صفحه ۲


برچسب ها: مسعود ، مریم ، رجوی ، منافقین ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار