سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در خصوص جعلی بودن کارت معافیت سروش رفیعی گفت: از حوزه نظام وظیفه شیراز و تهران استعلام گرفتیم که اعلام شد کارت معافیت رفیعی هیچ مشکلی ندارد.

ابن‌قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سروش رفیعی زمانی که در تیم فجر سپاسی شیراز مشغول به فعالیت بود کارت معافیت‌اش را از آنجا گرفته و دیگر مشمول به خدمت سربازی نیست.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: قبل از عقد قرارداد با وی از سازمان نظام وظیفه شیراز استعلام گرفتیم و آنها کارت معافیت سروش رفیعی را تایید کردند بنابراین او مشکل سربازی نداشته و فقط درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است.

وی درباره وضعیت خدمت شهاب کرمی و عبداله‌زاده افزود: مدارک این دو بازیکن در حال بررسی است و هنور سازمان نظام وظیفه نامه‌ای را به سازمان لیگ ابلاغ نکرده است و سازماند لیگ نیز به باشگاه درباره این دو بازیکن نامه‌ای را رسما اعلام نکرده است.

ابن‌قاسم یادآور شد: فولاد بازیکنانی دارد که در صورت تمایل سایر تیم‌ها می‌تواند آن‌ها را در اختیارشان  گذاشته و به بهبود وضعیت آنها کمک کند.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: آکادمی فولاد خوزستان در خدمت تمامی باشگاه‌ها است و به تیم‌های نظامی و غیرنظامی بازیکن می‌دهد.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار