بیات گفت : این اتحادیه به منظورانجام تمهیدات لازم برای شناسایی بازارهای هدف و تامین منابع اعتباری در تسهیل امر صادرات به بازار های کشور های هدف تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  ابوالفضل بیات دبیر اتاق تعاون استان زنجان با اشاره به نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، تحقق این سهم تعاون در اقتصاد و با توجه به بند ب اصل 44 قانون اساسی، اتحادیه شرکت های تعاونی صادراتی استان زنجان تشکیل می شود.

 اغاز به کار اتحادیه شرکتهای تعاونی صادراتی در آینده نزدیک  
وی گفت : این اتحادیه اکنون در مراحل ثبت قراردارد وامیدواریم طی ماه های آینده رسماً فعالیت خود را آغاز کند.

 صادرات هدف اول تآسیس شرکتهای تعاونی صادراتی
بیات با بیان اینکه اتحادیه شرکتهای تعاونی در راستای بسته خروج از رکود دولت شکل گرفته ادامه داد : این اتحادیه به منظورانجام تمهیدات لازم برای شناسایی بازارهای هدف و تامین منابع اعتباری در تسهیل امر صادرات به بازار های کشور های هدف تشکیل می شود.

 عراق مقصد اول تعاونی ها  
دبیراتاق تعاون استان زنجان اظهار داشت : در راستای تسهیل امر صادرات و به منظور افزایش رونق اقتصادی و برون رفت از رکود و تورم، این اتاق در منطقه شمال عراق، دفتر اتاق تعاون زنجان ایجاد می کند که اکنون مراحل تشکیل را پشت سر می گذارد.

وی در پایان گفت : دفتر این اتاق در شمال عراق با هماهنگی وزارت امور خارجه کشورمان ، اتاق تعاون استان زنجان و همکاری نیروها در عراق تشکیل می شود که یکی از اهدافش تشریک مساعی وافزایش هم افزایی فی مابین است . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار