شرکت پرشیاخودرو هم اکنون در شهرهای کرج، تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان ، کرمان، آمل و ارومیه نمایندگی فروش دارد که با 5 نمایندگی فروش در تهران در مجموع 13 نمایندگی فروش در سراسر کشور فعالیت می کند .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، مدیراجرایی پرشیا خودرو در حاشیه رونمایی از 4 محصول جدید این شرکت از افزایش 24 درصدی سهم بازار پرشیاخودرو از بازار خودرو ب ام و خبر داد و افزود: تا قبل از اینکه تیم جدید، مالکیت 100 درصد سهام پرشیاخودرو را در اختیار بگیرد این شرکت در حدود 4 درصد از بازار این خودرو آلمانی را در اختیار داشت، اما در طی این مدت و پس از واگذاری 100درصدی سهام این شرکت به بخش خصوصی با کار و تلاش فراوان و بعد از رفع مشکلات متعددی که از مدیریت پیشین به ارث رسیده بود توانستیم با افزایش بیش از 24 درصد، در حدود 30 درصد بازار ب ام و در ایران را در اختیار بگیریم.

محمود کوشش تصریح کرد: در طی این مدت تلاش کرده ایم نمایندگی های فروش خودروهای ب ام و را به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارتقا دهیم.

وی در ادامه افزود: شرکت پرشیاخودرو هم اکنون در شهرهای کرج، تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان ، کرمان، آمل و ارومیه نمایندگی فروش دارد که با 5 نمایندگی فروش در تهران در مجموع 13 نمایندگی فروش در سراسر کشور فعالیت می کند .

 همچنین علاوه بر نمایندگی مرکزی فروش و خدمات پس از فروش در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در شیراز افتتاح شده است و به زودی دومین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در تهران نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی از اضافه شدن شبکه نمایندگی ها در استان های اصلی کشور با توجه به میزان فروش محصولات ب ام و در این استانها خبرداد.

کوشش یکی دیگر از اقدامات شرکت را بعد از تغییر مدیریت، افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام و تصریح کرد: بر طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1392 شرکت پرشیا خودرو توانست با کسب امتیاز 720 در بین شرکت های با پذیرش محدود رتبه دوم را به خود اختصاص دهد، این درحالی است که این امتیاز در سالهای 91 و 90 به ترتیب 710 و 680 اعلام شده بود.



مدیراجرایی پرشیا خودرو که در آیین معرفی خودروهای جدید ب ام و X4، سری 3 GT، سری 4 گرن کوپه و سری 4 کوپه با خبرنگاران گفتگو می کرد، درباره این خودروها گفت: ب ام و X4 را می توان فرزند X6 دانست زیرا با فرم بدنه کوپه مانند خود از سایر شاسی بلندها از جمله X3 و X5 متمایز است. ب ام و همچنین همزمان مفاهیم طراحی خود در این خودرو نیز به صورت کاملا متفاوت استفاده کرده است. با این وجود هنر طراح در ساخت ماشینی با ابهت و قدرتمند به خوبی آشکار است

اما سری گرن کوپه چهار؛ خودرویی که می‌توان آن را به چشم جایگزین خودروهای شیک و با کلاس سری سه سدان هم دید. طبق معمول خودروهای گرن کوپه، بدنه با چاشنی اسپرت تر، سقف شیب‌دار و داشتن چهار درب از خصوصیات بارز ظاهری این مدل‌هاست.

سری 4 کوپه نیز که کانسپت آن در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد، به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر و جادارتر از سری سه کوپه است. چهره کشیده و ارتفاع پایین و فاصله دو محور بلند آن چهره ای با وقارتر و زیبا به آن بخشیده است. در حالی که با وجود ابعاد بزرگتر، وزن آن حدود 45 کیلوگرم کمتر از سری 3 است.
 
سری 3 GT نیز بیش از 30 سال است که سری3 بزرگ‌ترین و بهترین پشتوانه ب‌ام‌و در بازار اسپرت‌های نیمه‌لوکس شده تا آنجاکه حدود یک‌سوم از مجموع کل فروش ب‌ام‌و را به خود اختصاص می‌دهد. ششمین نسل این خودرو که رقیب اصلی مرسدس C-class و آئودی A4 محسوب می‌شود.
 
کوشش در پایان نیز با بیان اینکه در بین خودروسازان بزرگ دنیا ب ام و پرچم دار نوآوری و موفقیت در مدیریت کلان صنعت خودرو است اظهار کرد: مدیریت نوین پرشیا خودرو نیز متعهد است تا با افزایش بهره وری در کادر نیروی انسانی خود این نام هیجان انگیز را سربلند نگاه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار