دبیر آسیا ویژن فدراسیون فوتبال کشور گفت: استان اردبیل یکی از بهترین ویژن های فوتبال در آسیا است و پتانسیل استان اردبیل برای اجرای طرح آسیا ویژن در حد جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ناصر عاقلی که در همایش بررسی طرح آسیا ویژن کشور در اردبیل سخن می گفت اظهار کرد : زیر ساخت ها و برنامه ریزی هیات فوتبال استان اردبیل مناسب با استانداردهای AFC است.

وی بیان کرد : استان اردبیل در طرح ویژن آسیا از کشورهای بزرگ آسیا همچون چین پیشی گرفته است و این استان می تواند در اجرای طرح ویژن الگویی مناسب برای آسیا باشد.

دبیر آسیا ویژن کشور گفت: فاز اول اجرای طرح آسیا ویژن در 9 استان به پایان رسیده است و به دلیل عملکرد مثبت این استان ها تقدیر نامه فدراسیون فوتبال دریافت کرده اند.

ناصر عاقلی بیان کرد: فاز اول اجرای طرح آسیا ویژن امسال در 11 استان کشور برگزار خواهد شد و استان اردبیل نیز یکی از این استان ها است.

وی اظهار کرد: مهمترین اهداف فدراسیون فوتبال از اجرای طرح آسیا ویژن تبدیل فوتبال سنتی به فوتبال علمی است که هیات فوتبال استان اردبیل در این راستا گام های مثبتی برداشته است.

دبیر آسیا ویژن فدراسیون فوتبال کشور گفت: فاز دوم طرح آسیا ویژن کشور نیز به زودی با اجرای کارگاه آموزشی در کشور انجام می شود و در اجرای فاز دوم وظیفه هیات فوتبال استان بسیار خطیر است و باید برنامه ریزی استانی در این زمینه ایجاد شود.

ناصر عاقلی تصریح کرد: اجرای موفق طرح آسیا ویژن فوتبال نیازمندتعامل و همکاری همه جانبه صداو سیما ، استانداری ، فرمانداری و آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با هیات فوتبال است و در این راستا باید همگان پیشگام باشند.

رئیس هیات فوتبال استان نیز در این جلسه گفت: هیات فوتبال استان اردبیل آماده ارای طرح آسیا ویژن فوتبال است و مراحل اولیه این کار در استان انجام شده است.

صمد نوتاش افزود: یکی از اهداف اصلی طرح آسیا ویژن پیشرفت فوتبال کشور از رده نونهالان تا بزرگسالان است و این طرح سند چشم انداز فوتبال آسیا است.

وی گفت: اجرای طرح آسیا ویژن در اردبیل مورد استقبال و موافقت فدراسیون فوتبال کشور قرار گرفته است و این امر موجب توسعه فوتبال استان اردبیل را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، فوتبال ، آسیا ، ویژن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.