سخنگوی انصارالله با ابراز مخالفت با وزرای دولت، آنها را به فساد متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری یمن پرس، محمد عبدالسلام؛ سخنگوی گروه انصارالله روز گذشته در گفتگو با روزنامه السیاسیة کویت از فساد وزرای دولت خالد بحاح و مخالفت انصارالله با آنها سخن گفت.

وی در گفتگو با این روزنامه گفت: این وزرا مشهور به فساد هستند و طرف‌های رسمی بیش از ما از آنها شناخت دارند و ما از طریق کانال‌های رسمی اصرار داریم که این وزرا تغییر یابند.

وی گفت: در صورتی که این مسأله محقق نشود ما گامهای بعدی‌مان را اعلام خواهیم کرد، وی بار دیگر با اعلام مخالفت با مسأله رفتن کمیته‌های مردمی از صنعا و شهرهای دیگر گفت: تلاشهایی با طرف‌های ذی‌ربط برای ادغام این کمیته‌ها با سازمان‌های امنیتی انجام پذیرفته و باید دولت طبق طرح شراکت که در نشست گفتگوی ملی آن را تصویب کرده هزینه این کمیته‌ها را متحمل گردد.

وی همچنین اعلام کرد که تحریم‌های اعمالی از سوی شورای امنیت و سازمان ملل علیه عبدالخالق الحوثی و عبدالله الحاکم از سران انصارالله تأثیری نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: این‌ها تصمیم‌هایی سیاسی برای فشار برماست؛ چرا که شورای امنیت، آمریکا واهداف آمریکا را در منطقه نمایندگی می‌کند و این مانوری سیاسی به شمار ‌می‌رود.

سخنگوی انصارالله همچنین اظهار داشت: شورای امنیت باید بجای این قطعنامه‌ها که ما را هرگز نخواهد ترساند و تأثیری بر یمن نخواهد گذاشت و هدف از آن تضعیف اوضاع سیاسی در یمن بوده تا یمن را گرویی در دستان خارجی قرار دهد، قطعنامه‌هایی درباره مسأله فلسطین صادر نماید.

وی همچنین افزود: ما با حزب کنگره ملی خلق یمن(به ریاست علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن) و با هر گروه دیگری از جمله حزب اصلاح ، با چشم پوشی از سران آنها که بعضا تأثیرات منفی در کشور داشته اند، هم پیمان خواهیم شد.
 
وی افزود: ائتلاف با کنگره ملی طبق طرحی سیاسی است که بزودی ارائه می گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار