نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که رئیس تشکیلات خود‌گردان فلسطین به شکل عامدانه اقدام به تنش آفرینی میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روسیا الیوم، روز صهیونیستی هاآرتص در مطلبی اعلام کرد روز گذشته پس از  نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر این رژیم در سخنانی گفت که "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین  به عمد اقدام به ایجاد تنش میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌کند.

هاآرتص اعلام کرد که نتانیاهو گفته: ابومازن(محمود عباس) متأسفانه شریکی در جنگ علیه تروریسم نیست.

وی گفت: عباس بجای اینکه اقدام به آرام کردن ناآرامی‌ها کند، آن‌ها را دامن زده و اقدام به انتشار مسائل دروغ می نماید.

نتانیاهو همچنین از فلسطینی‌های داخل در خط سبز خواست تا به آنچه وی "کشیده شدن به تبلیغات تحریک آمیز" نامیده بود، بپرهیزند و گفت: شما شهروندانی دارای حقوق برابر هستید و آنچه بر هر شهروندی در مرحله اول لازم است اجرای قانون می‌باشد.

گفتنی است، نتانیاهو روز گذشته در نشست مطبوعاتی که پس از جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی و در پی عملیات های قهرمانانه فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی تشکیل داد اعلام کرد که اولین اقدام ما افزایش نیروهای مسلح در تمامی سرزمین های اشغالی است و پس از آن تخریب خانه های افرادی که این عملیات‌ها را انجام داده اند می‌باشند.

نتانیاهو همچنین گفت: مجازات های شدیدی علیه افرادی که اقدام به پرتاب سنگ و شیشه و مواد آتش زا می‌کننند در نظر گرفته شده و پدران و مادران این کودکان و نوجوانان جریمه خواهند گردید.

همچنین طبق اعلام رسانه های صهیونیستی قرار است از امروز، 2500 سرباز صهیونیستی به خیابانهای کرانه باختری رفته تا اقدام به ارعاب فلسطینی‌ها نمایند.

شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: ارتش نیروهای خود را در کرانه باختری افزایش داده و موانع امنیتی بیشتر شده و به منظور متوقف ساختن عملیات های حمله با سلاح سرد و زیر گرفتن توسط فلسطینی‌ها اقدامات اطلاعاتی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار