رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری شخصی که با جعل مهر پلیس راه اقدام به صدور برگه‌های تردد برای اتباع خارجی جهت تسریع در عبور و مرور می‌نمود خبر داد.

سرهنگ رسول النقی‌پور رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان ماکو، ‌ در پی وصول خبری مبنی بر جعل مهر پاسگاه پلیس راه و استفاده از آن مهر در برگ تردد خودروهای خارجی و معرفی دو نفر مظنون تبعه ترکیه موضوع در دستور کار عوامل آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در ابتدا از تبعه ترک به هویت‌های معلوم جداگانه بازجوئی و تحقیق شد که هر دو نفر اعلام داشتند؛ اطلاعی از جعلی بودن آن ندارند که بلافاصله مراتب به دادسرا جهت هماهنگی قضایی اعلام و با اخذ حکم قضایی به محل اعزام شدند و محل شرکت از بابت یافتن مهر مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که نهایتآ مهر در محل یافت نگردید.

وی افزود: در ادامه مسئول شرکت به آگاهی منتقل و از وی در خصوص ادعای اتباع ترکیه‌ای سوال شد که وی ابتدا منکر قضیه گردید اما با توجه به بازجوئیهای تخصصی صورت گرفته لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که در حدود ۱ ماه پیش مهر پلیس راه ساخته و از آن در برگ اوراق تردد خودروهای این دو نفر جهت زود‌تر از موعد خارج شدن از مرز استفاده نموده است.

سرهنگ النقی‌پور تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی مهر سازی به مالکیت شخصی به هویت معلوم مورد بازرسی و تعداد دو دستگاه کیس رایانه‌ای وی جهت بررسی به آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بازجوئی از نامبرده ابتدا منکر قضیه گردید لذا پس از انجام تحقیقات لازم مراتب طی گزارشی به دادسرا ارسال که متهمین تبعه ترک بلاقید آزاد و مسئول مهر سازی با صدور قرار قانونی آزاد و مسئول شرکت با صدور قرار قانونی روانه زندان ماکو گردید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
خبرتون سرو ته نداره.بالاخره کی چیکار کرد.
آخرین اخبار