به دنبال ناكامی‌های اخیر فوتبال كشورمان با ریاست علی كفاشیان اینبار كنفدراسیون آسیا بر عملكرد ضعیف این فدراسیون صحه گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در بین نامزدهای اعلام شده برای برترین بازیكنان آسیا نامی از بازیكنان ایرانی نیست و بهترین فدراسیون آسیا !!! نتوانسته است بازیكنی به این بخش معرفی كند.

البته در مورد دوره قبلی انتخاب بهترین‌های آسیا نیز اگر خاطرتان باشد چشم‌بادامی‌ها گوی سبقت را ربودند و این در حالی بود كه كفاشیان و ... كلی نان به هم قرض دادند آخر سر هم مشخص شد شیخ بادام را از خنده‌های تلخ رییس بیشتر دوست داشت و رای خود را به چشم بادامی‌ها داد.

علی رغم این كه رای كفاشیان تاثیر بسزایی در ریاست كنفدراسیون آسیا داشت.

علی ای حال فدراسیون ما اگر از عناوینی همانند بهترین فدراسیون آسیا!!! بهره نبرد كم كم فوتبال ما از ذهن آسیایی‌ها با این همه پتانسیل و پدیده خواهد رفت.

به نقل از سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا برای نامزدهای بازیكن سال 2014 فوتبال آسیا در بخش زنان و مردان هر كدام 3 بازیكن معرفی شده است.

در بخش مردان هر 3 نامزد از كشورهای حوزه خلیج فارس می‌باشند و در بخش زنان 2 نامزد از ژاپن و دیگری از استرالیا هستند.

ناصر الشمرانی از الهلال عربستان، اسماعیل احمد از العین امارات و خلفان ابراهیم از قطر نامزدهای بخش مردان و ایا میامی، ناهوما گاواسومی از ژاپن و كاترینا گوری از استرالیا كاندیدای بخش زنان به شمار می‌روند.

مراسم اهدای جوایز در شهر مانیلا در كشور فیلیپین در 30 نوامبر 2014 همزمان با جشن شصتمین سال تاسیس AFC برگزار خواهد شد.

ناصر الشمرانی برترین گلزن یا مشترك برترین گلزنان در پنج فصل از هفت فصل اخیر لیگ دسته برتر عربستان سعودی به حساب می آید، الشمرانی توانایی بالای خود را در رقابت‌های باشگاه‌های آسیای امسال به نمایش گذاشت وی زننده 10 گل با لباس عربستان سعودی بود كه این تیم در پایان رقابت‌ها مقام دوم را بدست آورد.

اسماعیل احمد همیشه حاضر در قلب خط دفاع، امنیت را برای خط حمله پویای العین برای راه یابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فراهم كرد.

احمد امیدوار است عملكردش او را به عنوان اولین بازیكن از امارات متحده عربی تبدیل كند كه صاحب معتبرترین مقام فردی فوتبال آسیا می‌شود.

تنها مرد از بین سه كاندیدا كه برای اولین بار كسب جایزه بازیكن سال فوتبال آسیا را برای كشورش تجربه كرده است‌، ابراهیم خلفان قطری می‌باشد و نماینده قطر توانست در این رقابت‌ها تا مرحله یك هشتم پایانی لیگ قهرمانان صعود كند.

در بخش زنان میامی ژاپنی كه 2 بار در سال های 2011 و 2012 این جایزه را از آن خود كرده است كمك شایانی به تیم ژاپن برای كسب مقام قهرمانی مسابقات كاپ آسا كرد همچنین وی به عنوان ارزشمندترین بازیكن مسابقات انتخاب شد.

همچنین كاراسومی ژاپنی هم بخشی از تیم قهرمان ژاپن در این رقابت‌ها بود.

عملكرد گوری استرالیایی هم در مسابقات برترین زنان قاره منجر به كسب مقام دوم تیمش در این رقاب ها شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Moji
۲۲:۵۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
این فوتبالیستهای عزیز فکر کنم از ما بهترون هستن،این همه کارت سربازی جعلی که رو شد فقط جریمشون این بود که برن تو تیمهای نظامی بازی کنن،خدایش اگه یه فرد معمولی بود و کارت سربازیش جعلی بود و دستش رو میشد چطور جریمه اش میکردن.وااااقعا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
این دیگه به کفاشیان ربط نداره بازیکنای بی عرضه ما مفت خور شدن میلیاردی میگیرن تو زمین تکون نمیخورن
آخرین اخبار