رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک کی روش بر مبنای اینکه وی بازی‌های لیگ را دیده و با همکارانش ارزیابی کرده بازیکن ملی پوش را انتخاب کرده است.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ضمن تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم عزاداری به همت وزارت ورزش برگزار شده و مراسم خوبی هم بوده است.

وی در ادامه در خصوص فهرست انتخابی کی روش افزود: بدون شک این مسئله حق سرمربی است و در حوزه اختیارات وی است و اظهار نظر و دخالت کار درستی نبوده و در حیطه اختیارات کسی نیست.

کفاشیان در پاسخ به سوال «کی روش به چه مبنایی بازیکن انتخاب می‌کنند؟» گفت: بدون شک کی روش بازی‌های لیگ را می‌بیند و همکارانش نفرات را دقیق ارزیابی کرده و طی برگزاری جلسات فنی نفرات منتخب را انتخاب می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص عدم انتخاب رحمتی و اینکه قرار بود وی پس از جام جهانی دعوت شود عنوان کرد: رحمتی یکی از دروازه‌بان‌های خوب ما است، ولی تعیین دروازه‌بان به عهده سرمربی تیم ملی است و به نظر من وی به بهترین شیوه تیم ملی را بسته است، باز هم عنوان می‌کنم انتخاب بازیکن جزو اختیارات سرمربی است و کسی حق دخالت را ندارد و من در کار وی به هیچ عنوان دخالت نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه برچه اساسی حقیقی به تیم ملی دعوت شده خاطرنشان کرد: شما می‌دانید حقیقی نیز یکی از دروازه‌بان‌های خوب ماست که در جام جهانی به بهترین شیوه امتحان خود را پس داده است و چون براساس ارزیابی کی روش انتخاب شده دیگر جای هیچ گونه بحثی نیست، به نظر من چون انتخاب کی روش بوده نباید دخالت کنیم زیرا در حوزه اختیارات سرمربی است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار