علی کفاشیان به همراه رئیس کمیته آموزش امروز صبح در کلاس مربیگری درجه A آسیا حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ احسانی در این باره گفت: خوشبختانه در این دوره از بهترین مدرسان استفاده کردیم. مسعود میرزاده به عنوان مدرس و وحید امیری به عنوان دستیار وی این کلاس را همراهی می‌کند. در حال حاضر کشور ما بهترین مدرسان را در آسیا دارد. در بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تعداد مدرسان ایرانی حتی بیشتر از ژاپن و کره جنوبی است. طبق گزارش‌هایی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم مدرسین ایران قابلیت‌های بسیار زیادی دارند، همانطور که شما مربیان دارید. باید هر نکته‌ای را که در این دوره‌ها آموزش می‌بینیم، اجرا کنیم. متاسفانه اشکال ما در اجرا است. از مدرسین حاضر در این کلاس میرزاده، امیری همیشه حامی آموزش بودند، تشکر می‌کنم.

در ادامه مسعود میرزاده، مدرس این دوره گفت: از اینکه به آموزش توجه می‌شود و رئیس فدراسیون در این دوره‌ها حضور پیدا می‌کند جا دارد از وی تشکر کنم. به نظر من باید اصلی ترین منبع انتخاب مربی کمیته آموزش باشد ما به عنوان خانواده فوتبال محسوب می‌شویم. ولی متاسفانه مدرسین دیده نمی‌شوند.

در پایان رئیس فدراسیون ضمن خیر مقدم به مربیان گفت: واقعیت این است که در کشور ما استعدادهای بسیار زیادی داریم و همین طور مربیان بسیار خوبی داریم.  قطعا یکی از کارهای سخت همین انتخاب‌ها و آوردن آنهاست. مهم این است که کلاس‌ها به طور دائم برگزار شود.

مربیان دانش فنی خود را به روز کنند و ارتباط آموزشی بین مدرسین برقرار باشد. کمیته آموزش با برگزاری این دوره نفرات خوب را به ما معرفی کند و فدراسیون فوتبال مربیان توانمند را به باشگاه‌ها معرفی میکند.

لازم به ذکر است، این دوره از 15 آبان‌ماه تا 6 آذر در هتل آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار