یزد؛

طرح پایش سلامت دانشجویان در دانشگاه یزد

رئیس مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه یزد از اجرای طرح پایش سلامت برای بیش از 4 هزار دانشجوی جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ حسن زارعی اظهار داشت: هر سال در آغاز سال تحصیلی طبق بخشنامه وزارت علوم برای تمام موسسات و دانشگاه‌ها، بحث پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان ورودی سال جدید انجام می‌شود که این طرح در دانشگاه یزد به مدت یک ماه ادامه دارد و شامل پرسش‌نامه دینداری، سلامت روان و معاینات پزشکی است.

وی افزود: در این طرح که از 26 مهرماه آغاز شده و تا 29 آبان ماه ادامه دارد، کتاب‌هایی با عنوان سازگاری با زندگی دانشجویی، خانواده و دانشجو، زندگی سالم به دور از مواد و کتاب پیام‌های مشاوره‌ای که هر ماه چاپ می‌شوند نیز به دانشجویان ارائه می‌شود.

زارعی با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره بهداشت دانشگاه یزد گفت: مرکز مشاوره به غیر از انجام طرح پایش، ارائه مشاوره‌های خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک، درمان اختلال‌های وسواس و افسردگی را نیز در برنامه دارد.

عضو هیئت علمی گروه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد، ادامه داد: 19 مشاور و روانشناس و روانپزشک در این مرکز هر روز از ساعت 8 تا 18 مشغول ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/ا


برچسب ها: پایش ، سلامت ، دانشگاه ، یزد ، کرمان ، ساری ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.