دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان؛

طرح "پایش سلامت" در 150 مسجد اصفهان اجرا می شود

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان پایش سلامت و مشاوره تغذیه از سوی ستاد فرهنگ سلامت در 150 مسجد شهر اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حمیدرضا مهماندوست با اعلام این خبر بیان کرد: پایش سلامت از جمله اندازه‌گیری فشارخون، قند خون، قد و وزن و ... به همراه مشاوره تغذیه ویژه ماه مبارک رمضان در مدت سی روز در مساجد محله‌های شهر اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح از سوی خانه‌های سلامت شهرداری اصفهان در تمامی محافل قرآنی ویژه بانوان، مساجد و پایگاه‌های بسیج ویژه آقایان و بانوان قبل از نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشاء اجرا می‌شود.

دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهانتصریح کرد: خانه‌های سلامت شهرداری از جمله خانه سلامت موعود در منطقه 9، خانه سلامت سبحان و اندیشه در منطقه 5، خانه سلامت ‏باران درمنطقه 8 و کوثر در منطقه 15 در 150 مسجد از شهر اصفهان به انجام عمل پایش سلامت و مشاوره تغذیه می پردازند.

مهماندوست گفت: تمامی روزه داران و علاقه مندان به بحث سلامت و مشاوره به منظور بهره مندی از ان طرح می‌توانند در زمان‌های تعیین شده به مساجد محل خود مراجعه کنند.

گفتنی است؛ پیش از این نیز در طرح "پایش سلامت سیار" بیش از هفت هزار شهروند در 105 هیئت مذهبی و مراکز فرهنگی مورد پایش قد، وزن، فشار خون و قند خون قرار گرفتند که با اقبال عمومی ‏روبرو گردید و پیوند خوبی میان فرهنگ محرم و فرهنگ سلامت در زندگی سالم گره خورد.‏  

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، پایش ، سلامت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.